آرشیو پنجشنبه ۲۷‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۳۰۶۲
حوادث
۱۸

شناسایی دو مظنون در پرونده قتل مرد کشتی گیر

اعتماد| پرونده مرد کشتی گیر که جسدش در حاشیه شهر مشهد کشف شده بود با شناسایی دو مظنون وارد مرحله جدیدی شد.

رسیدگی به این پرونده همزمان با کشف جسد مرد کشتی گیر در جاده گاز مشهد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

ماموران کلانتری فردوسی پس از اطلاع از این ماجرا خود را به محل حادثه رساندند.

مردی که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود در تحقیقات اولیه گفت: امروز در حال رفتن به محل کارم بودم که با کیسه یی پلاستیکی در کنار خیابان روبه رو شدم. به همین خاطر به بررسی کیسه پرداخته و با جسد مردی در داخل آن روبه رو شدم.

ماموران با مشاهده جسد موضوع را به قاضی جواد حسینی، بازپرس ویژه قتل اطلاع دادند و با حضور او و کارآگاهان جنایی تحقیقات برای افشای راز قتل آغاز شد.

در بررسی های مقدماتی مشخص شد جسد متعلق به مردی حدود 28 ساله است که بر اثر اصابت ضربه های سنگین به سرش به قتل رسیده است. مقتول اندامی ورزشکار و گوش هایی شکسته داشت که کارآگاهان احتمال دادند او کشتی گیر بوده است. بررسی محل کشف جسد نشان می داد مقتول در محل دیگری به قتل رسیده و جسدش پس از قرار دادن در کیسه پلاستیکی به آنجا انتقال یافته است.

تحقیقات مقدماتی که در محل جنایت به پایان رسید. کارآگاهان با دستور بازپرس جنایی جسد را به پزشکی قانونی انتقال دادند و تحقیقات برای کشف راز این جنایت آغاز شد. در حالی که تحقیقات کارآگاهان برای افشای راز جنایت آغاز شده بود خانواده مرد جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی از ناپدید شدن وی خبر دادند. آنها در جریان تحقیقات گفتند حسین دو روز قبل از خانه خارج و پس از آن به طرز مرموزی ناپدید شد.

با بررسی این شکایت مشخص شد جسد کشف شده در جاده گاز متعلق به حسین است. مقتول صاحب یک دامداری بود و پس از قتل خودروی مزدای وی ناپدید شده بود. با کشف این سرنخ احتمال قتل با انگیزه سرقت مطرح شد و کارآگاهان موفق شدند رد پای دو مظنون را در این جنایت کشف کنند. در حال حاضر تحقیقات پلیسی برای افشای راز این قتل ادامه دارد.