آرشیو شنبه ۲۹‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۸۲۰۳
ورزش
۱۱

گوناگون

تیم ملی چهار پله صعود کرد

سایت فیفا فهرست برترین تیمهای ملی فوتبال دنیا را منتشر کرد که در این فهرست تیم ملی ایران با 572 امتیاز و چهار پله صعود نسبت به ماه گذشته، در رده چهل و چهارم دنیا قرار دارد.

سپاهان حریف صبا نشد

تیم سپاهان درهفته نهم لیگ برتر برابرصبا متوقف شد. این دیدار دراصفهان برگزار شد با نتیجه یک بریک به پایان رسید.

توقف تراکتوردرشهراهواز

تیم تراکتورسازی صدرنشین لیگ برتردرهفته نهم برابراستقلال خوزستان متوقف شد. این دیدارکه دراهواز برگزار شد با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.

مازندران فاتح کشتی دانشجویان

مازندران درمسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان دانشگاه های پیام نور سراسر کشور که در خرم آباد برگزار شد، در هر دو رشته فاتح این رقابتها شد. تیمهای البرز و گلستان نیز به ترتیب دوم وسوم شدند.

آغاز بازیهای آسیایی 2014

مراسم افتتاحیه هفدهمین دوره بازیهای آسیایی دیروز در کره جنوبی برگزار شد.ورزشکاران 45 کشور آسیایی دراین رقابتها ازامروز با هم به رقابت می پردازند. ایران با

276 ورزشکار در22 رشته دراین بازیها شرکت دارد.

نوری: می خواهم بازیکن کی روش باشم

محمد نوری معتقد است پرسپولیس امید خود را برای قهرمانی از دست نداده است. اوهمچنین گفت که می خواهد به تیم ملی برگردد و درجام ملت ها یکی از یاران ثابت کی روش باشد.

سوریان: مدال کشتی اهمیت زیادی دارد

دارنده 7 مدال طلای قهرمانی المپیک و جهان درآستانه حضور کاروان کشتی ایران در بازی های آسیایی گفت: برای تمامی کشتی گیران اعزامی آرزوی موفقیت دارم تا بتوانند با بهترین نتایج به رنکینگ مدالی کاروان ورزش ایران کمک کنند.سوریان افزود:این بازیها از نظر تیمی و کسب مدال طلااهمیت زیادی برای کاروان ورزش ایران دارد.