آرشیو شنبه ۲۹‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۴۰۷۶
فرهنگ و هنر
۵

«شهرموش ها» از مرز 5 میلیارد تومان گذشت

استقبال گرم از فیلم های پاییزی سینما

اکران فیلم های جدید در سینماها در حالی پایان هفته گذشته آغاز و با استقبال نسبتا خوبی روبه رو شد که فروش بالای «شهر موش ها 2» و گذشتن آمار فروش آن از 5 میلیارد تومان همه را شگفت زده کرده است.

به گزارش ایسنا، علی سرتیپی، مدیرعامل موسسه پخش فیلمیران، درباره فیلم تازه اکران شده خواب زده ها گفت: این فیلم که آخرین ساخته فریدون جیرانی است آغازی 40 میلیونی داشت و امیدوارکننده بود.

او با اشاره به این که آمار فروش این فیلم در شهرستان ها هنوز مشخص نشده است، افزود: از هفته آینده تبلیغات خواب زده ها آغاز می شود و امیدوارم این فیلم هم در کنار دیگر فیلم هایی که اکران شان آغاز شده است، با استقبال خوبی روبه رو شود.

سرتیپی از تهیه کنندگان فیلم «شهر موش ها» درباره فروش این فیلم هم گفت: این فیلم شب گذشته در تهران 180 میلیون تومان و در شهرستان ها 125 میلیون تومان فروش داشت و در مجموع به فروش پنج میلیارد و 50 میلیون تومانی در کل کشور رسیده است. سعید خانی، مدیر پخش موسسه نسیم صبا هم درباره آمار فروش فیلم آرایش غلیظ حمید نعمت لله گفت: با 20 سینمایی که در تهران در اختیار داریم،طی دو شب اکران به فروش 50 میلیون تومانی رسیدیم.

غلامرضا فرجی، مدیر پخش حوزه هنری نیز درباره میزان فروش فیلم «خانوم» به کارگردانی تینا پاکروان گفت: این فیلم در اولین روز نمایش خود هفت میلیون تومان و در شب گذشته 11 میلیون تومان فروخته است.احمد مختاری، مدیر پخش شرکت هدایت فیلم هم در گفت وگو با تسنیم از مجموع فروش 108 میلیون تومانی برای فیلم «آتش بس 2» به کارگردانی تهمینه میلانی در دو روز اول اکرانش خبر داد.