آرشیو شنبه ۲۹‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۴۰۷۶
فرهنگ و هنر
۵

روزهای دشوار نوازنده «نوایی نوایی» در بیمارستان

غلامعلی پورعطایی، نوازنده پیشکسوت دوتار و خالق موسیقی ماندگار «نوایی، نوایی» که چندی پیش دچار بیماری عفونت ریه و سنگ صفرا شد، همچنان در بیمارستان امام رضا (ع) بستری است.

به گزارش ایسنا، پورعطایی خواننده آوازهای عارفانه و عاشقانه خراسان است که این روزها حال خوبی ندارد و پس از گذراندن دوره ای بیماری در منزلش در تربت جام، به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد منتقل شده است.طی چند ماه گذشته این هنرمند پیشکسوت از سردردهای عجیب رنج می برد و در منزلش با بیماری دست و پنجه نرم می کرد؛ تا این که پس از انتشار خبر بیماری این دوتارنواز و خواننده خراسان، نهاد ریاست جمهوری شرایطی فراهم کرد تا او در بخش VIP بیمارستان امام رضا(ع) در شهر مشهد بستری شود. حالاو پس از گذشت حدود یک هفته از بستری شدن پورعطایی در بیمارستان، پسر او درباره آخرین وضع پدرش توضیح داد: حال پدرم خیلی خوب نیست. او بسیار لاغر و ضعیف شده است و همچنان از بیماری رنج می برد.

هادی پورعطایی اضافه کرد: پدرم علاوه بر عفونت ریه و سنگ صفرا، گویا از ناحیه کمر و گردن هم دچار شکستگی شده و امیدوارم زودتر بهبود پیدا کنند.

او درباره حمایت مسئولان از پدرش نیز گفت: نهاد ریاست جمهوری لطف زیادی به پدر من کرد و او را در بخش ویژه بیمارستان بستری کردند، اما از آنجا که بخش VIP مربوط به بیماران قلبی است، اکنون در بخش دیگری از او مراقبت می شود، با این حال تقریبا هر روز مدیران فرهنگی تماس می گیرند و جویای حال پدرم هستند و ما کمال تشکر را از آنها داریم.