آرشیو شنبه ۲۹‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۴۰۷۶
صفحه آخر
۲۰

از دور از نزدیک

شیفتگی فراوان به فیلم جنگ ستارگان

در دنیا افراد زیادی وجود دارند که شیفته یک فیلم و تمام شخصیت های آن می شوند و در این مسیر سعی می کنند هر نماد یا شی مربوط به این فیلم را جمع آوری کنند. یکی از این افراد بیل مک براید چهل ودو ساله و اهل واشنگتن است که علاقه فراوانی به فیلم جنگ ستارگان و شخصیت های آن دارد.

این علاقه باعث شد تا او از 20 سال پیش مجموعه ای درباره این فیلم جمع آوری کند. حال بیل توانسته پس از این مدت و با هزینه نزدیک به 280 هزار دلار، نزدیک به 60 هزار شی مربوط به این فیلم را جمع آوری کند. هم اکنون او صاحب بزرگ ترین مجموعه مربوط به این فیلم است./ Odditycentral

خلاقیتی برای معتادان به گوشی های هوشمند

این روزها که بحث مدل جدید گوشی در رسانه ها مطرح می شود و مشتاقان زیادی را به صف انتظار کشانده است، یک فرد هلندی دست به ابتکاری جالب زده تا بتواند معتادان به این گوشی ها را نجات دهد.

اینگمار لارسن در واقع یک گوشی در قد و اندازه گوشی های هوشمند ساخته، اما جنس آن از پلاستیک است. قیمت این گوشی پلاستیکی 12 دلار است و برای آنهایی است که بیش از اندازه به این گوشی ها معتاد شده و نمی توانند یک لحظه بدون آن زندگی کنند.

لارسن می گوید افراد با در دست داشتن این گوشی پلاستیکی که فقط شبیه گوشی های واقعی است و هیچ کارایی ندارد، بتدریج میزان استفاده شان از گوشی های واقعی کاهش می یابد./ Odditycentral