آرشیو یکشنبه ۳۰‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۴۰۷۷
حوادث
۱۹

مرگ افغان های غیرمجاز در تصادف خودرو

در پی واژگونی یک دستگاه خودروی وانت هنگام جابه جایی غیرقانونی اتباع افغان در شرق کشور، سه نفر از آنها کشته و چهار نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

به گزارش مهر، فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان در این باره گفت: ساعت 5 و 10 دقیقه بیست و نهم شهریور مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و از واژگونی یک خودرو درکیلومتر 10محور فرعی خاش ابتر شهرستان خاش خبرداد. ماموران موضوع را به سامانه 115 اورژانس اطلاع داده و برای بررسی حادثه به محل اعزام شدند.سرهنگ محمدرضا کورسی افزود: ماموران پس از حضور در محل، مشاهده کردند یک دستگاه خودروی وانت بدون پلاک، واژگون شده و هفت سرنشین آن که همگی از اتباع افغان بودند، دچار حادثه شده اند. دقایقی بعد با حضور امدادگران اورژانس معلوم شد سه نفر از آنها کشته و چهار نفر دیگر بشدت زخمی شده اند.

وی یادآور شد: اجساد قربانیان به پزشکی قانونی و چهار مصدوم حادثه به بیمارستان منتقل شدند. یکی از مصدومان به پلیس گفت او و همراهانش به طور غیر قانونی وارد این شهر شده و به کمک یک ایرانی قرار بوده به شهر دیگری منتقل شوند که این حادثه رخ داده و راننده که خودش نیز زخمی بوده، پیش از حضور پلیس، فرار کرده است.

کورسی گفت: با بررسی اولیه کارشناسان راهور از محل حادثه مشخص شد، سرعت بیش از حد راننده و ناتوانی وی در کنترل وسیله نقلیه، عامل این حادثه بوده است.

با تشکیل پرونده و به دستور قضایی تحقیقات برای دستگیری راننده خودروی واژگون شده، ادامه دارد.