آرشیو یکشنبه ۳۰‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۴۰۷۷
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

جشن رادیو 7 برای حلول پاییز

محمد صوفی، تهیه کننده برنامه «رادیو هفت» که از شبکه آموزش پخش می شود درباره ویژه های این برنامه برای دوشنبه و آغاز پاییز به فارس گفت: برای آغاز پاییز پنج ساعت برنامه در نظر گرفته ایم که از ساعت 20 تا یک بامداد ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به متن های پاییزی این ویژه برنامه، اظهار کرد: برخی از متن ها را نویسندگان برنامه نوشته اند و بعضی از متن ها را هم مخاطبان برنامه فرستاده اند.

وی با معرفی برخی از مهمان ها در این ویژه برنامه، گفت: مهمان هایی که در این برنامه هستند بخشی از چهره های سینمایی و تلویزیونی و خواننده های جوان کشور هستند که از میان آنها می توان به حامی، سروش صحت، ایلیا منفرد، برزو ارجمند، هوتن شکیبا، مسعود امامی، بابک حمیدیان، پوریا ساوجی، بابک برهانی، شهروز ابراهیمی، ژاله صامتی، یکتا ناصر، ستاره و لاله اسکندری، آناهیتا همتی و... اشاره کرد.

صوفی به بازخوانی ترانه «شد خزان» از سوی پیشکسوتان حوزه موسیقی اشاره کرد و گفت: برای لحظه تغییر فصل هم یک مناظره پاییزی بین چهره های برنامه رادیو هفت تدارک دیده ایم که موافقان و مخالفان پاییز درباره این فصل با هم مناظره می کنند. امیرعلی نبویان و محمد بحرانی از یک طرف و مهدی پاکدل و بهرام عظیمی از طرف دیگر به عنوان مخالفان و موافقان پاییز با هم گفت وگو می کنند.