آرشیو یکشنبه ۳۰‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۴۰۷۷
حوادث
۱۹

متهمان ​با تخریب خودرو​های مردم پول​های موجود در آن را سرقت می کردند

کمین سارقان برای مشتریان بانک ها

دو مرد که با کمین کردن بر سر راه مشتریان بانک ها، پول هایشان را سرقت می کردند، از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خدابنده استان زنجان دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در این باره گفت: چند روز پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی و اعلام شکایتی عنوان کرد: 20 میلیون تومان از بانک گرفتم و با سوار شدن به خودرویم به محل کارم بازگشتم. ساعاتی بعد وقتی به سمت خودرویم رفتم، متوجه تخریب در خودرو و سرقت پول هایم شدم.

سرهنگ بهرام خلیلی افزود: با تشکیل پرونده و به دستور قضایی، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد تا این که ماموران با تحقیق از همسایه ها متوجه شدند آنها یک خودروی سمند با دو سرنشین را دیده اند که در نزدیکی خودروی مالباخته پارک کرده و خودروی او را زیر نظر داشته اند.

وی یادآور شد: با مشخصات به دست آمده، این دو جوان به عنوان تنها مظنون پرونده سرقت تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این که دو روز پیش ماموران انتظامی هنگام گشتزنی در بخش بزنیه رود خودرویی را که در تعقیبش بودند، شناسایی کردند و پس از توقیف هر دو سرنشین آن بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده خاطرنشان کرد: متهمان با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شدند و به دزدیدن پول های شاکی اعتراف کردند. یکی از متهمان درباره نحوه دزدی هایشان گفت، من و همدستم افرادی که پول نقد از بانک می گرفتند، شناسایی می کردیم، سپس آنها را تعقیب و در یک فرصت مناسب با تخریب در خودروهایشان، پول ها را به سرقت می بردیم.

با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد. افرادی که در دام متهمان گرفتار شده اند، برای شکایت از آنها و پیگیری پرونده هایشان در پلیس آگاهی شهرستان خدابنده در استان زنجان حضور یابند.