آرشیو یکشنبه ۳۰‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۴۰۷۷
حوادث
۱۹

کشف 786 کیلو تریاک از قاچاقچیان فراری

دو قاچاقچی که محموله 786 کیلوگرمی تریاک را حمل می کردند، وقتی درمحاصره پلیس استان سیستان و بلوچستان قرار گرفتند، با جا گذاشتن محموله فرار کردند.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این باره گفت: ماموران انتظامی در پی کسب گزارشی مطلع شدند، گروهی از قاچاقچیان مسلح با استفاده از یک دستگاه خودروی تویوتا در صدد جا به جایی یک محموله مواد مخدر هستند و بزودی آن را از محور های فرعی شهرستان سراوان خارج خواهند کرد.

سردار حسین رحیمی افزود: با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات ماموران انتظامی شهرستان سراوان و یگان تکاوری111 آغاز شد. در ادامه تجسس های پلیسی ردپای متهمان در محور کوهک سراوان به دست آمد. ماموران با اعزام به محل مورد اشاره آنجا را محاصره کردند تا این که شامگاه بیست و هشتم شهریور امسال خودروی موردنظر را که قصد نزدیک شدن به این محوررا داشت، شناسایی کردند.

وی یادآور شد: آنها با اخطار به راننده از او خواستند خودرو را متوقف کرده و تسلیم شود اما او و همراهش بدون توجه به اخطار ماموران به فرار خود ادامه دادند. ماموران همچنان به تعقیبشان پرداختند و سرانجام با جا گذاشتن خودرو در تاریکی شب وارد کوهستان شده و فرار کردند. در بازرسی از خودروی توقیفی، 786 کیلو و 980 گرم تریاک کشف شد. تحقیقات برای دستگیری قاچاقچیان فراری ادامه داد.