آرشیو سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳، شماره ۵۷۵۱
اجتماعی
۴

سلام ایران

تورم و گرانی: آقای کاوه از آمل در تماس خود گفته اند از دولتمردان تقاضا می کنم قدری بیشتر به فکر اقتصاد باشند. تورم و گرانی هر روز بیش از روز قبل است. جوانان برای تشکیل خانواده با کوهی از مشکلات روبه رو هستند. فکری به حال آنها کنید.

تاخیر در تعویض تاکسی فرسوده: آقای حسین بوجمهرانی در تماس خود اظهار کرده اند نزدیک به 3 ماه است که همه امور مربوط به تعویض تاکسی فرسوده خود را انجام داده ام. پیش فاکتور را نیز به بانک تحویل دادم، اما بانک با این دلیل که شماره حساب مشکل دارد، پول را به حساب کارخانه مربوطه واریز نکرده است. آن کارخانه هم اعلام کرده که پیش فاکتور را نزد خود نگاه دارید تا شما را خبر کنیم، اما 3 ماه از آن زمان گذشته، هنوز خبری نیست. تقاضای پیگیری دارم.

بی نظمی پزشکان معتمد راهنمایی و رانندگی: آقای ابراهیم ارباب گفته اند حدود 8 روز قبل برای صدور گواهینامه اقدام کرده و همه مدارک مربوطه را نیز تهیه کردم. ظرف این مدت به هر پزشکی برای معاینه چشم مراجعه کردم، موفق نشدم گواهی معاینه چشم بگیرم، زیرا یا پزشک حضور ندارد یا اینکه مطب تعطیل است و... مسئولان فکری به حال این بی نظمی کنند.

آیا من متمول هستم: آقای محمود سالمی در پیام خود اعلام کرده اند که من و همسرم هر دو معلم بازنشسته هستیم. دو فرزند پسرم دانشجوی کارشناسی ارشد و بیکار هستند که یکی از آنها دانشجوی دانشگاه آزاد در شهرستان است که سالی چندین میلیون تومان بابت شهریه، هزینه رفت و آمد و زندگی باید بپردازد. با این شرایط 2 ماه است که دولت یارانه مرا قطع کرده است. آیا من از نظر دولت محترم متمول هستم که یارانه ام را قطع کرده اند؟

طرح جامع ایثارگران: آقای باقری زاده از اراک گفته اند از دولت محترم بویژه جناب آقای دکتر روحانی انتظار داریم قانون طرح جامع ایثارگران را هرچه سریع تر اجرایی کنند. ما چند سال است که بلاتکلیف مانده ایم.

قطعی برق معابر: آقای حمید پاک سو اعلام کرده اند که حدود یک ماه و نیم است که برق برخی معابر شهر قدس قطع است و مسئولان محترم اداره برق هم توجهی به این مساله ندارند.