آرشیو سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳، شماره ۵۷۵۱
حوادث امروز
۱۴

شوک ویژه

در عربستان اتفاق افتاد:8 مشتری و افسر پلیس در آتش سوزی فروشگاه مرکزی سوختند

گروه شوک: حریق در یک فروشگاه مرکزی در عربستان سعودی هشت نفر از جمله دو مامور پلیس را در کام شعله های آتش فرو برد. براساس اخبار منتشرشده صبح شنبه 29 شهریورماه در این آتش سوزی که در فروشگاه مرکزی «نستو» واقع در شهر بندری «دمام» عربستان رخ داد شش نفر از مشتریان و دو افسر پلیس در میان آتش سوختند. همزمان با این حادثه 20 آتش نشان با خودروهای ویژه به محل آتش سوزی اعزام شدند تا عملیات اطفای حریق را اجرا کنند اما شعله های سرکش و وجود مواد مشتعل داخل فروشگاه عملیات نجات و مهار آتش را با مشکل جدی روبه رو کرد. علت وقوع حریق و میزان خسارات وارد شده هنوز مشخص نشده است.

تصادف خونین در بزرگراه تهران-کرج: تصادف شدید در بزرگراه تهران - کرج

راننده تاکسی و مسافرانش را روانه بیمارستان کرد.

در این برخورد شدید چهار نفر از سرنشینان روانه بیمارستان شدند.

این حادثه ساعت 11 صبح یکشنبه به 125 اطلاع داده شد و آتش نشانان ایستگاه 76 به محل حادثه در مسیر شرق به غرب بزرگراه تهران- کرج، نرسیده به ورودی وردآورد اعزام شدند.

«حسین شعبان پور» فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد این حادثه ابراز داشت: پرایدی به علت نامعلومی با پژویی برخورد کرد که باعث انحراف پژو از مسیر و برخورد آن با خودروی تاکسی شده بود.

وی افزود: درجریان این حادثه راننده 45ساله تاکسی و سه سرنشین آن که دو مرد و یک زن بودند دچار مصدومیت شدند.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل با علائم هشداردهنده و قطع سیستم برق خودروها، سرنشینان مصدوم را از داخل خودرو تاکسی بیرون آورده و برای اعزام به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.