آرشیو سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳، شماره ۵۷۵۱
ایران زمین
۲۰

جمع آوری بخاری های نفتی از مدارس استان سمنان

با توجه به الزام رعایت استاندارد سازی در سامانه های گرمایشی در مدارس استان سمنان، بخاری های نفتی تا پایان امسال از مدارس این استان برداشته می شود.

ابوالفضل دربانی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان استاندارد سازی سامانه های گرمایشی را از اولویت های کاری امسال دانست و افزود: در خصوص تجهیز روستاهایی که گازرسانی نشده اند برای مدارس یک کلاسه و 2کلاسه از بخاری های برقی و تابشی و برای مدارس 2 کلاسه نیز از سامانه پکیج و رادیاتور استفاده می شود.

وی اظهار داشت: براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش این استان در سال 93، 231 مدرسه از مدارس این استان که سامانه گرمایشی استاندارد ندارند، باید استاندارد سازی شوند که پیش بینی می شود با اعتبارات تخصیص داده شده 180 مدرسه با یک هزار و 100 کلاس استاندارد سازی شود.

دربانی درخصوص اولویت استاندارد سازی سامانه های گرمایشی تصریح کرد: اولویت اول با خوابگاه هاست و در مراحل بعد مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه قرار دارند.

به گزارش ایسنا، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با اشاره به تخصیص اعتبار 200 میلیارد تومانی برای استاندارد سازی سامانه های گرمایشی مدارس کشور، خاطرنشان کرد: سال گذشته این میزان اعتبار برای مدارس این استان 2 میلیارد و 125 میلیون تومان بود که با این اعتبار 782کلاس استاندارد سازی شد.