آرشیو سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳، شماره ۵۷۵۷
اجتماعی
۴

سلام ایران

بدقولی خودروسازان: آقای قاسمی نژاد گفته اند اینجانب در تاریخ 27/2/93 برای خرید خودرو ثبت نام کردم ولی هنوز خودرو اینجانب را تحویل نداده اند؛ وقتی مراجعه می کنم به من می گویند می توانید انصراف دهید که در این صورت پول را دو ماه بعد پرداخت خواهند کرد.

تشکر از مردم: آقای بهرامیان اظهار کرده اند از روزنامه ایران به خاطر انعکاس نظرات مردمی تشکر می کنم. همچنین از تیم پزشکی معالج رهبر معظم انقلاب به دلیل انجام عمل جراحی موفقیت آمیز تشکر می کنم. لازم می دانم از ملت قدرشناس کشورمان که برای سلامتی رهبر معظم انقلاب دعا کردند نیز تشکر و قدردانی نمایم.

زباله به جای گل: آقای حقیقت فرد گفته اند در ایستگاه اتوبوس اتوبان همت روبه روی بیمارستان میلاد (مسیر شرق به غرب) تعدادی گلدان قرار داده شده که به جای گل در داخل آن زباله ریخته اند و این زباله ها سرریز شده اند. اگر قرار است از گلدان به عنوان سطل زباله استفاده شود، حداقل از کیسه زباله در داخل آن استفاده کنند که زباله ها سرریز نشود. همچنین چندین درخت در آنجا وجود دارد که به جای کود در پای آن نخاله ساختمانی ریخته اند. متاسفانه پله برقی آنجا هم درست کار نمی کند. از مسئولان محترم شهرداری منطقه 2 درخواست رسیدگی دارم.

معابر تاریک: آقای حامد صابراظهار کرده اند، چراغ های خیابان ولیعصر (عج) حدفاصل چهارراه پارک وی تا تجریش که کنار درختان گذاشته اند تا شب ها روشن باشد، مدت 20 روزی است که صبح ها روشن می شود و شب ها خاموش است.