آرشیو سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳، شماره ۴۰۸۵
حوادث
۱۹

شلیک به 2 دوست به قصد انتقام

مردی که با شلیک به دو نفر در بازار نگین شهرستان رامسر در استان مازندران و زخمی کردن آنها فرار کرده بود، از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش جام جم، روز سوم شهریور امسال افراد عبوری در بازار نگین شهرستان رامسر با شنیدن صدای گلوله متوجه شدند دو مرد براثر شلیک گلوله زخمی و مقابل در ورودی بازار افتاده اند و مردی نیز در حالی که یک قبضه سلاح شکاری دارد، در حال فرار از محل است. در پی این حادثه چند نفر از افراد حاضر در محل به تعقیب مرد مسلح پرداختند تا مانع فرار وی شوند، اما مرد مسلح آنها را تهدید به مرگ کرد.

با گزارش موضوع به پلیس، ماموران انتظامی با اعزام به محل حادثه به تحقیق از شاهدان حادثه پرداختند و مشخصات ضارب فراری را به دست آوردند.

با تشکیل پرونده قضایی و دستور سرهنگ عزیزالله قربانی، فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی برای دستگیری متهم فراری آغاز شد.

کارآگاهان با اعزام به بیمارستان و تحقیق از دو مجروح حادثه اطلاع یافتند ضارب مرد جوانی بوده که در همان حوالی سکونت دارد و از دوستان قدیمی آنهاست، اما از چند هفته پیش با هم مشاجره و درگیری داشته اند.

با شناسایی هویت متهم فراری، ماموران برای دستگیری وی به خانه او اعزام و پی بردند کسی از او خبر ندارد. آنها در ادامه پاتوق های وی را زیرنظر گرفتند و سرانجام متهم دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی به جرمش اعتراف کرد و گفت: با دو مرد مجروح دوست بودم، اما چندی پیش آنها به من توهین کردند و من نیز از آنها کینه به دل گرفته و به قصد انتقام به آنها شلیک کردم. در پی اعتراف متهم، او با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.