آرشیو پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳، شماره ۴۰۸۷
حوادث
۱۹

دزدها این بار سراغ خودرو های توقیفی رفتند

دو مرد شیاد که با جعل قبوض پارکینگ های شهری، خودروهای توقیف شده را از پارکینگ های غرب تهران سرقت می کردند، تحت تعقیب قرار گرفتند.

به گزارش جام جم، روز های پایانی شهریور امسال مردی به دلیل تخلف رانندگی، خودرویش در یکی از محله های غرب تهران توقیف و با دستور پلیس به پارکینگ منتقل شد. چند روز بعد صاحب خودرو مراحل ترخیص خودرو را انجام داد و وقتی به پارکینگ خودرو های توقیفی رفت، متوجه شد فرد دیگری با معرفی خود به عنوان مالک، قبضی مشابه را به متصدی پارکینگ ارائه کرده و خودروی او را به سرقت برده است. با شکایت مرد مالباخته در پایگاه دوم پلیس آگاهی تحقیق از متصدی این پارکینگ آغاز و با تحقیقات از وی اطلاعات مرد سارق به دست آمد.

تحقیقات پلیس به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران ادامه یافت تا این که افراد دیگری نیز با حضور در دادسرا شکایت های مشابهی ارائه کردند. در تحقیق از این افراد مشخص شد خودروی آنها نیز پس از توقیف، از پارکینگ ها سرقت شده است.

با تحقیق از مالباختگان، رد پای دو سارق در این سرقت ها به دست آمد و در حالی که دستگیری متهمان در دستور کار ماموران قرار داشت، چند دستگاه از خودرو های سرقت شده از پارکینگ های عمومی در حالی که قطعات آن اوراق و در محله های جنوبی شهر بدون سرنشین رها شده بود، کشف شد.

تحقیقات پلیس برای یافتن سارقان فراری و کشف خودروهای سرقتی ادامه دارد.