آرشیو شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳، شماره ۵۷۶۰
رویداد
۲

عارف: با اصولگرایان نیز در انتخابات مجلس دهم تعامل خواهیم کرد

محمد رضا عارف گفت: بنا داریم از جبهه اصلاحات برای انتخابات مجلس دهم یک لیست بیرون بیاید بنابراین باید مشورت کنیم.

به گزارش ایرنا، وی در حاشیه نشست چالش های رفع خشونت از حقوق داخلی افزود: توصیه من به همه دوستان اصولگرا این است که پرشور در انتخابات مجلس دهم حضور یابند و یک لیست ارائه دهند. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درپاسخ به این سوال که اگر در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای کمیته انتخابات از شما دعوت به عمل آید آیا می پذیرید یا خیر گفت: قطعا تعامل خواهیم داشت و الان به صورت غیررسمی تعامل خوبی با همه جریانات داریم. اگر دعوت کنند نه تنها با اصلاح طلبان، بلکه با اصولگرایان نیز در انتخابات مجلس دهم تعامل خواهیم کرد.

عارف همچنین در پاسخ به این سوال که چرا بنیاد امید در دولت یازدهم سفرهای استانی خود را از سر نمی گیرد گفت: بعد از تاسیس این بنیاد در چهار استان کشور هم اینک هیات مدیره عملکرد این دفاتر را ارزیابی کرده که منجر به دو نظر شده است: اول اینکه کمی تامل کنید و با آمادگی بیشتر دفاتر استانی این بنیاد را افتتاح کنیم و دیگر اینکه با آمادگی بیشتر و پس از ارزیابی عملکرد به فعالیت خود در دفاتر بنیاد امید ادامه دهیم.

رئیس بنیاد امید ایرانیان در پاسخ به سوالی درباره نامه خاتمی به رهبر معظم انقلاب گفت: خاتمی همچون همه بزرگان به سلامتی رهبری علاقه مند است و به همین منظور در نامه ای از ایشان احوال پرسی کرد. وی در ادامه تصریح کرد: خاتمی دور از نظام نبوده و همیشه خود را عضوی از نظام می داند و هشت سال رئیس جمهوری این کشور بوده است، قطعا دغدغه همه ما پیشرفت نظام است.