آرشیو یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳، شماره ۴۰۹۹
حوادث
۱۹

5 مصدوم در ریزش ساختمان بانک

سه کارمند و دو مشتری بانکی در خیابان امام خمینی (ره) استان سمنان براثر ریزش بخشی از این ساختمان مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

به گزارش جام جم، ساعت 7 و 30 دقیقه دیروز کارکنان بانک مهر اقتصاد شعبه بازار در خیابان امام خمینی (ره) شهرستان سمنان یکی پس از دیگری وارد محل کارشان شدند.

وقتی عقربه های ساعت 8 و 40 دقیقه را نشان می داد یک زن و مرد به عنوان مشتری وارد شدند. دقایقی از حضور این دو مشتری در بانک نگذشته بود که ناگهان ساختمان به لرزه افتاد و بخشی از دیواره بانک فروریخت.

چند نفری از رهگذران که متوجه ریزش بخشی از ساختمان بانک شده بودند با آتش نشانی تماس گرفتند و آتش نشان های ایستگاه مرکزی شهر همراه دو گروه از آتش نشانان ایستگاه های 2 و 4 برای نجات افراد آسیب دیده به محل حادثه اعزام شدند. در بررسی ها مشخص شد، ساختمان کناری بانک در حال گودبرداری بوده که این حادثه رخ داده است.

آتش نشان ها با تجهیزاتی که همراهشان بود، شروع به کندوکاو کردند. آنها ابتدا زنی را که انگشتانش از دل خاک بیرون زده بود پیدا و با برداشتن سنگ ها، او را که بشدت زخمی شده بود، خارج کردند. امدادگران یک زن دیگر و سه مرد را نیز از میان تلی از آجر و آهن زنده نجات دادند.

پنج مصدوم حادثه از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان کوثر منتقل شدند.