آرشیو دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۰۰
ورزشی - اخبار کشور
۹

شادی: برخی در فدراسیون قایقرانی با من اختلاف داشتند

مرد طلایی قایقرانی ایران در بازی های آسیایی اینچئون گفت: برخی در فدراسیون قایقرانی با من اختلاف داشتند که باعث شد فشار زیادی را تحمل کنم.

محسن شادی در خصوص مدال طلایی که در بخش روئینگ تک نفره بازی های آسیایی اینچئون به دست آورد، اظهار داشت: برای کسب این مدال طلاتلاش زیادی کردم و اردوی خوبی را با حضور مربی چینی در کشور چین برگزار کردم. خدا را شکر با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر و موفق شدم برای دومین بار خوشرنگ ترین مدال بازی های آسیایی را کسب کنم. وی در خصوص عملکرد کاروان قایقرانی ایران در این دوره از بازی های آسیایی و تاثیر حواشی چهار ساله گذشته فدراسیون بر عملکرد قایقرانان گفت: به هر حال مسائلی که در فدراسیون قایقرانی رخ داد، در عملکرد بچه ها بی تاثیر نبود. متاسفانه تصمیماتی اتخاذ می شد که نتیجه آن عقب افتادن قایقرانان از تمرینات و آمادگی بود.دارنده مدال طلای دو دوره بازی های آسیایی همچنین خاطرنشان کرد: برنامه ها و تست های بی موردی که برای ورزشکاران در نظر می گرفتند باعث شده بود تا نتوانیم خود را برای مسابقه آماده کنیم و یا تست بدهیم. همین مورد باعث شده بود تا به جای مسابقه دادن فکرمان درگیر مسائل حاشیه ای باشد.

وی تاکید کرد: برخی در فدراسیون با من اختلاف داشتند که باعث شد فشار زیادی را تحمل کنم اما خدا را شاکرم که در دو ماه اخیر موفق شدم از حواشی جدا شوم و تنها تمرکز خود را روی تمرینات قرار دهم و نتیجه خوبی نیز به دست آوردم.