آرشیو دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳، شماره ۴۱۰۰
ورزش
۱۸

پیروزی بارسلونا و رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکو

رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا(لالیگا) در حالی پیگیری شد که بارسلونا و رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکو به پیروزی های پرگلی دست یافتند.

بارسلونا و رئال مادرید در شرایطی در روزهای آینده ابتدا در لیگ قهرمانان اروپا در دیدارهای سنگینی برابر تیم های آژاکس آمستردام و لیورپول به میدان می روند و اوایل هفته دیدار رفت ال کلاسیکو را برگزار می کنند که شنبه شب در هفته هشتم لالیگا به پیروزی های پرگلی دست یافتند و بارسلونا 3 بر صفر از سد مهمان خود ایبار گذشت و با 22 امتیاز همچنان پیشتاز لیگ باقی ماند و رئال مادرید نیز با کسب برتری 5 بر صفر برابر میزبان خود لوانته 18 امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند. در پایان این دیدارها لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا این گونه اظهار نظر کرد: ژاوی امشب یک بار دیگر استثنایی بود. او وقتی بازی می کند یا بازی نمی کند، به تیم کمک می کند. تیم در شرایط خوبی قرار گرفته و این که به ایبار اجازه ندادیم که عملاتوپ را در اختیار بگیرد از نکات زیبای این مسابقه بود. اگر به آنها ده دقیقه از بازی امشب را زمان می دادیم، ممکن بود نتیجه دیگری رقم بخورد. اکنون به بازی بعدی مقابل آژاکس نگاه می کنیم.

همچنین کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید گفت: بازیکنان نشان داده اند که تیم بسیار جنگنده ای داریم. آنها از لحاظ بدنی در سطح بسیار خوبی هستند و انگیزه زیادی دارند. فکر می کنم با شرایط خوبی برای ال کلاسیکو آماده شویم. این بازی سختی برای ما بود تا برای این دیدار آماده شویم اما پرشور و متمرکز بودیم و کارمان را عالی انجام دادیم. اکنون زمان کوتاهی برای بهبود مصدومانمان و آمادگی برای بازی چهارشنبه مقابل لیورپول داریم.