آرشیو سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۰۱
اخبار کشور
۱۰

هاشمی رفسنجانی در دیدار با رمضان عبدالله: حرکت معکوس اسرائیل در تاریخ آغاز شده است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: اگر می خواهید با مقاومت خویش ارتش اسرائیل را به زانو در آورید، باید برای مراحل جدید برنامه ریزی کنید.

آیت الله هاشمی رفسنجانی روز گذشته در دیدار با رمضان عبدالله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، پیروزی مردم غزه بر ارتش کاملامسلح اسرائیل را تحقق وعده خداوندی در نصرت به مجاهدان فی سبیل الله و ترجمه عملی آیه «کم من فئة قلیلة غلبت فئة کثیرة بإذن الله» دانست و گفت: پیروزی های اخیر با تمام پیروزی های دیگر در لبنان و فلسطین تفاوت دارد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری تلاش های اسرائیل مغرور برای آتش بس در نبرد غزه، گفت: تحلیل گران سیاسی و نظامی با بهت و شگفتی بررسی می کنند که چگونه در آن 50 روز حرکت معکوس اسرائیل در تاریخ آغاز شد.

وی افزود: گنبد آهنین و شرارت های وحشیانه سربازان صهیونیستی نتوانست امنیت را به مردم اسرائیل برگرداند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بلند پروازی های دولت و ارتش اسرائیل در اشغال غزه را سراب خواند و گفت: دیدند که نیروهای مقاومت بدون مقابله رودرو، هر نقطه ای را که بخواهند، مورد هدف موشک های خود قرار می دهند.

به گزارش فارس رمضان عبدالله نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اوضاع غزه در روزهای جنگ و پس از آن، گفت: از ایران به خاطر حمایت های انسانی و اسلامی اش تشکر می کنیم.