آرشیو سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳، شماره ۳۰۸۸
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

پست معاونت اقتصادی در پرسپولیس حذف شد / باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه یی اعلام کرد آنچه به عنوان تخلیه اتاق اسپانسر عنوان شده است، در واقع تغییر کاربری معاونت اقتصادی و برنامه ریزی باشگاه بوده است.

با تصمیم سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خبرنگاران فقط می توانند یک روز در هفته از تمرین این تیم گزارش تهیه کنند.

ممانعت از ورود دوربین سیما به نشست خبری پرسپولیس – سایپا

در چند روز اخیر کمیته بازرسی فیفا از استادیوم های ساخته شده و در حال ساخت در روسیه برای جام جهانی 2018 بازدید کرد. رییس کمیته بازرسی رضایت خود را از شرایط این استادیوم ها اعلام کرده است.

ویتو مانونه، دروازه بان ساندرلند پس از شکست سنگین تیمش برابر ساوتهمپتون عنوان کرد بازیکنان ساندرلند می خواهند پول بلیت هواداران را پس بدهند.

در رده بندی منتشر شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، حمید سوریان، فرنگی کار وزن 59 کیلوگرم ایران در صدر برترین های وزن اول جهان قرار گرفته است و امید نوروزی در رده دوم 66 کیلوگرم ایستاده است.

سومین مرحله از مسابقات گرندپریکس تکواندو، از دوم آبان ماه به میزبانی منچستر آغاز و قهرمانان برجسته جهان برای افزایش امتیازات شان در راستای کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل مبارزات خود را پیگیری خواهند کرد.

مسوولان برگزاری بازی های المپیک ریو اعلام کرده اند که کار ساخت و ساز ورزشگاه ها در پارک المپیک بارادریو به خوبی پیش می رود و اسکلت اصلی بسیاری از ساختمان ها و ورزشگاه ها ساخته شده اند.