آرشیو سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳، شماره ۴۱۰۱
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

«لبخند ماهی ها» در شبکه 2

«لبخند ماهی ها» به کارگردانی سعید بصیری و تهیه کنندگی محسن دانشور از امروز ساعت 21 و 30 دقیقه از شبکه دو به نمایش درمی آید.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، «لبخند ماهی ها» با نام قبلی «معصومانه در خواب» نوشته فرهاد طب نوری زندگی جوانی را به تصویر می کشد که به دلیل متارکه پدر و مادرش تنها شده و زندگی اش دستخوش تغییراتی می شود.

این مجموعه در سه قسمت 45 دقیقه ای برای پخش از شبکه دو تولید شده و از جمله بازیگران آن می توان به کامران تفتی، ایمان صفا، حامد وحید، سعید پیردوست، مهران رجبی، افشین سنگ چاپ، کیانوش گرامی، سیامک قاسمی، مهدی فقیه، عزت الله رمضانی فر و رضا آهادی اشاره کرد.

این مینی سریال که در گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دو تولید شده، در تهران و کرج تصویربرداری شده است. تدوین لبخند ماهی ها را لیدا جهانگیری بر عهده داشته و آرمان موسی پور موسیقی آن را ساخته است.

از عوامل پشت صحنه این مینی سریال می توان به محبوبه مجلل مجری طرح، احمد احمدی تصویر بردار، مسعود شاهوردی صدابردار، علیرضا شهسواری صحنه، مجید وثیقی گریم، وحید نصیری دستیار اول کارگردان، علیرضا مجلل تدارکات و شیما باقری منشی صحنه اشاره کرد.