آرشیو چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳، شماره ۴۱۰۲
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی موج صدا

جشن فارغ التحصیلی نخستین دانش آموختگان رادیو جوان برگزار شد

نخستین مراسم جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان باشگاه رادیویی جوان با حضور محمدحسین صوفی معاون صدا، مدیر رادیو جوان و مدیران و برنامه سازان رادیو در سالن آمفی تئاتر معاونت صدا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رادیو جوان، در این مراسم، محمدحسین صوفی، معاون صدا با اشاره به اهمیت وجود نیروی انسانی کارآمد در رسانه ملی گفت: نیروی انسانی، سرمایه اصلی هر سازمانی است و تعالی و پویایی آن منوط به تعالی، رشد و پویایی نیروی انسانی است. ما نیز در رسانه ملی برای پویایی، رشد و بهبود کیفیت برنامه ها باید به آموزش نیروی انسانی توجه کنیم.

وی افزود: ما در رسانه ملی موظف هستیم برنامه های خوب، بی عیب و نقص و در شان مخاطب تولید و پخش کنیم.

صوفی مهم ترین نکته در فرآیند تولید برنامه مطلوب و باکیفیت را نیروی انسانی کاربلد ذکر کرد و گفت: مهم ترین نقش فرآیند تولید برنامه های مطلوب و باکیفیت به عهده نیروی انسانی است و در این زمینه آموزش نقش بزرگی در پرورش نیروی انسانی کاربلد دارد.

وی افزود: در فرآیند آموزش البته آموزش سنتی و کلاسیک لازم و ضروری است، اما آموزش کارگاهی بهترین روش آموزش است. پذیرفته شدگان باشگاه رادیویی جوان، برنامه سازی را به روش های کلاسیک و کارگاهی آموزش می بینند و از طریق تعامل با استاد مراحل مختلف را طی می کنند تا به برنامه سازان کاربلد تبدیل شوند.

معاون صدا تصریح کرد: در کارگاه های آموزشی که در باشگاه رادیویی جوان برگزار می شود، باید نگاه مسئولیت پذیری تقویت شود و در کنار آموزش تکنیک های برنامه سازی به مقوله آموزش معنوی افراد یعنی پرورش فکر، اندیشه و استعدادها نیز توجه شود.

در این مراسم از فارغ التحصیلان برتر باشگاه رادیویی جوان قدردانی شد.

سریال «کمکم کن» رادیویی شد

سریال «کمکم کن» ساخته قاسم جعفری هر شب ساعت 19 و 30 دقیقه از رادیو فیلم پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، این سریال داستان چند نفر است که براثر حوادثی به کما می روند، اما دو نفر از آنها به هوش می آیند تا کارهای اشتباه بقیه را جبران کنند.

حمید گودرزی، شیرین بینا، پویا امینی، نفیسه روشن، فرزاد حسنی، سیدجواد هاشمی و بهناز بستان دوست از جمله بازیگران سریال کمکم کن به تهیه کنندگی​ وسردبیری فرشاد آذرنیا و صدابرداری علی حاجی نوروزی برای پخش رادیویی آماده شده است.