آرشیو چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳، شماره ۴۱۰۲
جهان
۶

50 عضو داعش در کوبانی کشته شدند

عناصر داعش روز گذشته تلاش کردند از چند محور وارد کوبانی (عین العرب) شوند، اما با مقاومت واحدهای حمایت مردمی مجبور به عقب نشینی شدند. جنگ در خیابان های کوبانی همچنان بشدت ادامه دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سومریه نیوز، مصطفی باهوز یکی از اعضای واحدهای حمایت مردمی در شهر عین العرب در شمال سوریه گفت که در پی سقوط یکی از بسته های کمک به مدافعان عین العرب در منطقه تحت کنترل داعش و تجمع آنها در نزدیکی آن، واحد های حمایت مردمی توانستند مواضع تروریست ها را گلوله باران کنند. جنگنده های ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا نیز نیمه شب سه شنبه چند بار مواضع داعش را داخل شهر عین العرب در شمال سوریه بمباران کردند. جنگنده های ائتلاف ضد داعش مواضع این گروه را در اطراف بازار الهال و اطراف منطقه مربع امنیتی در عین العرب بمباران کردند. بمباران های ائتلاف ضدداعش هنوز نتوانسته است جلوی پیشروی این گروه تروریستی را در شهر کوبانی بگیرد.

روز گذشته از بغداد نیز خبر رسید که انفجار دو خودروی بمبگذاری شده به صورت همزمان در شرق بغداد موجب کشته شدن 21 نفر گردید.

این انفجار در منطقه طالبیه در شرق بغداد روی داده و هدف از آن یک رستوران پر رفت و آمد بوده است. طی دو روز گذشته کربلاو بغداد آماج حملات تروریست های وابسته به گروه داعش بود.