آرشیو پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳، شماره ۴۱۰۳
حوادث
۱۹

بزم مرگبار 3 دوست در باغ

دو برادر که پس از مصرف موادمخدر با دوست خود درگیر شده و او را با ضربه های چاقو در شهرستان میناب استان هرمزگان کشته بودند، در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، ظهر روز بیست و سوم مهر امسال دو برادر همراه دوستشان تصمیم گرفتند برای تفریح به باغی در حومه شهرستان میناب در استان هرمزگان بروند. آنها بی آن که موضوع را به خانواده هایشان اطلاع دهند خانه را به مقصدی نامعلوم ترک کردند.

یکی از آن دو برادر خودرویی آورد و همگی با سوار شدن به آن راهی شدند. پس از طی مسافتی، خودرو مقابل یک باغ در حومه شهر متوقف شد و سه نفری وسایل و خوراکی هایی را که آورده بودند از صندوق عقب برداشتند و وارد باغ شدند. نیم ساعتی از حضورشان نگذشته بود و در حال شادی بودند که تصمیم گرفتند موادمخدر مصرف کنند. پس از آن یکی از آنها موادمخدر بیشتری را برای مصرف خواست که ناگهان دعوایشان شد و با بالاگرفتن درگیری، دو برادر که چاقو همراه داشتند دوست خود را بشدت زخمی کردند و با رها کردن وی در همان باغ، سوار خودرویشان شده و از محل فرار کردند.

پس از فرار آنها، مردی که همراه خانواده اش به حوالی آن باغ رفته بود با مشاهده پیکر خون آلود مرد جوان موضوع را به پلیس خبر داد و او را به بیمارستان رساند، اما مرد جوان به دلیل شدت خونریزی فوت کرد.

با انتقال جسد وی به پزشکی قانونی، تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول آغاز شد تا این که والدین وی با حضور در پلیس آگاهی ماجرای گم شدن پسرشان را خبر دادند. کارآگاهان با دریافت اطلاعات از آنها متوجه شدند جسد پیدا شده متعلق به فرزند آنهاست. تحقیقات برای دستگیری عامل یا عاملان حادثه ادامه داشت تا این که سرنخ هایی به دست آوردند که نشان می داد مقتول پیش از مرگ با دو نفر از دوستانش دیده شده است.

ماموران با شناسایی خانه دو برادر راهی آنجا شده و با تحقیق از والدینشان متوجه شدند آنها چند روزی است به خانه نیامده اند و کسی از آنها خبری ندارد. به همین دلیل پاتوق های آنها زیرنظر گرفته شد تا این که دو روز پیش کارآگاهان از طریق سرهنگ هادی ثمره، فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان مطلع شدند دو قاتل فراری که در تعقیب شان هستند، از سوی کارآگاهان جنایی این شهر دستگیر و به کشتن دوست خود اعتراف کرده اند.