آرشیو شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۰۴
حوادث - اخبار کشور
۱۱

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: تذکر کتبی مجلس به رئیس جمهور برای اظهار نظرهای مولاوردی!

نمایندگان مجلس درخصوص حمایت مالی معاون امور زنان ریاست جمهوری از نشریه ای که احکام اسلام را زیر سوال برده است، به رئیس جمهور تذکر کتبی دادند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در روز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر نشریه «بیست ساله ها» اقدام به انتشار ویژه نامه ای کرد که در صفحات مختلف این نشریه و مقاله های منتشر شده آن، احکام و اصول اسلام زیر سوال رفته است.

فاطمه آلیا در گفت وگو با فارس ادامه داد: در این نشریه به وضوح آمده است که با همکاری و حمایت مالی معاونت امور زنان ریاست جمهوری منتشر شده و روی جلد نیز عکس معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده درج شده است.

این عضو فراکسیون زنان مجلس تصریح کرد: در این جلسه به رئیس جمهور تذکر داده شد که چرا از نشریه ای حمایت مالی می شود که محتوای آن مغایر با احکام اسلام است؟

آلیا افزود: یکی دیگر از نمایندگان مجلس در خصوص اظهار نظر معاون رئیس جمهور در مورد اینکه داشتن بیش از دو فرزند عقلانی نیست نیز به رئیس جمهور تذکر داده شد، چراکه اینگونه اظهار نظرها برخلاف دغدغه های جمعیتی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می باشد.

گفتنی است اظهارات حیرت آور مولاوردی به حوزه های فوق محدود نمی شود و به موضوعاتی همچون دعوت زودهنگام زنان به حضور در انتخابات ریاست جمهوری، ورود زنان به ورزشگاه ها و بسیاری از موضوعات دست چندم و بی ربط به حوزه زنان نیز کشیده شده است.

مسئول امور زنان در هیئت دولت اخیرا در مصاحبه با یکی از روزنامه های اجاره ای طبق روال معمول یکسال اخیر و با فراموش کردن حوزه مسئولیت خود، صراحتا برای حضور فعال زنان در انتخابات مجلس فراخوان داد و چندی پیش نیز با اصرار بر لزوم حضور زنان در ورزشگاه ها، رسیدگی به مشکلات حوزه زنان را به این قبیل اقدامات محدود کرد.

گویا اظهارات گاه و بی گاه مولاوردی که حالادیگر صدای نمایندگان مردم را نیز درآورده است، تمامی ندارد و این بار رئیس جمهور است که باید پیش از بروز بحران در حوزه زنان، برای احیای معاونت خود چاره ای بیندیشد.