آرشیو پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۰۹
اخبار کشور
۱۰

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اصفهان خبر داد: دستگیری تعدادی از منافقین و سلطنت طلب ها در تجمع اعتراضی اصفهان

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اصفهان با اشاره به تجمع عده ای از مردم اصفهان در مقابل دادگستری این شهر در اعتراض به حادثه اسیدپاشی گفت: در حاشیه این تجمع تعدادی از اعضای منافقین، سلطنت طلب ها و ضد انقلاب دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین حسین زاده در همایش تخصصی نقش رسانه ها و روابط عمومی ها در احیای امر به معروف و نهی از منکر که به همت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان برگزار شده بود با اشاره به موج تبلیغاتی رسانه های دشمن در خصوص مسئله اسیدپاشی در اصفهان تاکید کرد: گره زدن جنایت کور اسیدپاشی به فریضه مهم الهی چون امر به معروف و نهی از منکر از سوی دشمنان سازماندهی شده و با هدف بود.

وی به تجمع عده ای از مردم اصفهان در مقابل دادگستری اشاره کرد و گفت: در میان دستگیرشدگان در حاشیه اعتراض مردمی، افرادی از سازمان منافقین و عناصر سلطنت طلب و ضد انقلابیون حضور داشتند.

حسین زاده افزود: دلیل اصلی وارد شدن خدشه به امنیت روانی جامعه در حادثه اخیر اسیدپاشی ضعف سطح سواد رسانه ای عامه مردم در مواجهه با شبکه های ماهوا ره ای و شبکه های اجتماعی بود.

وی اظهار کرد: امروز چاره ای جز شناخت تاکتیک ها و شیوه های رسانه ای دنیا نداریم، ما به شدت نیازمند افزایش سطح سواد رسانه ای مردم هستیم، چرا که اگر در مقابل پدیده ها و مسائل اجتماعی بی تفاوت باشیم، دودش به چشمان آحاد جامعه می رود.

حسین زاده اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 9 هزار کانال رادیویی و 18 هزار شبکه ماهواره ای در دنیا علیه ارزش های اسلامی و دینی در حال فعالیت هستند.