آرشیو پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۰۹
حوادث - اخبار کشور
۱۱

احمدی مقدم اعلام کرد: به کارگیری مجرب ترین کارآگاهان برای شناسایی عامل یا عاملان اسیدپاشی

فرمانده نیروی انتظامی درخرم آباد گفت: تلاش برای شناسایی عامل یا عاملان اسیدپاشی اصفهان ادامه دارد.

خرم آباد- خبرنگارکیهان:

سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم صبح امروز درجمع خبرنگاران درخرم آباد، اظهارکرد: از زمان وقوع حادثه کار را با جدیت پیگیری کردیم، بهترین و مجرب ترین کار آگاهان سازمان را درحوزه جنائی به اصفهان اعزام کردیم و سرتیپ اشتری جانشین نیروی انتظامی درحال پیگیری این موضوع است.

وی افزود: هر زمان پرونده به نتیجه برسد نتیجه را اعلام می کنیم اما ما با کنترل های انتظامی و تشدید اقدامات و مراقبت ها تلاش مان بر این است تا با کشف عوامل این جنایت، از تکرار چنین حوادثی جلوگیری کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود درباره کنترل های مرزی اظهار کرد: همه امکانات نیروی انتظامی، سپاه و ارتش امروز متوجه مرزها است.

وی گفت: تلاش دشمن بر این است که ایران در این ناامنی های منطقه، امن و آرام نبوده و مرکز اتکایی برای همه کشورها نباشد؛ امروز امنیت کشور سبب حسادت دشمنان است و از همین رو آنان تلاش می کنند که ایران آرام نباشد.

وی افزود: گروه های تروریستی هم گاهی تحرکاتی دارند ولی سرمایه گذاری ها در مرز با قوت بیشتری ادامه دارد، دولت درسال گذشته 100 درصد اعتبارات مرز را اختصاص داد، امسال هم قول داده که دوباره 100 درصد اعتبارات مرز را تخصیص دهد.

احمدی مقدم ادامه داد: علاوه بر این، امکانات نیروی انتظامی و سپاه برای جاده های مرزی در شرق کشور و تکمیل انسداد مرزها در صحنه وارد شده و کار با سرعت درحال پیشرفت است.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: جای نگرانی در مرزها نیست، واحدهای مرزی در آمادگی هستند و تمام امکانات بسیج شده است.

وی اظهار کرد: امروز ایران جزو امن ترین کشورهای دنیا است و هر فرد کارآفرین و سرمایه گذاری در هر نقطه ای از مرز بخواهد سرمایه گذاری کند ما امنیت آن را تضمین می کنیم و امیدواریم که رونق اقتصادی در مرزها به امنیت بیشتر مرزها کمک کند.