آرشیو پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۰۹
ورزشی
۷

گلایه های سرپرست فدراسیون هندبال از وضعیت این رشته ورزشی

سرپرست فدراسیون هندبال با اشاره به اینکه سالیان گذشته رشته هندبال در کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار بود که متاسفانه به دلیل سوء مدیریت ها، این جایگاه را از دست داد، گفت: روسای تمامی هیئت های هندبال استان ها باید یاری کند تا دوباره به دوران اوج گذشته خود بازگردیم و جایگاه از دست رفته را بازیابیم.

نصیری در مجمع انتخاب رئیس هیئت هندبال خراسان شمالی افزود: برای دست یابی به این جایگاه، باید به شناسایی استعدادها و احیای جایگاه رشته هندبال در میان دانش آموزان مدارس و علاقمندان دانشگاهی بپردازیم و این رشته را در سطح مدارس و دانشگاه ها رونق دهیم.وی با اشاره به کمبود اعتبارات در حوزه ورزش، بر برندساز شدن این رشته تاکید کرد.

نصیری ادامه داد: در حال حاضر در شرایطی به سر می بریم که کمبود بودجه گریبان تمامی فدراسیون ها و وازرت ورزش و جوانان را گرفته است و در این راستا تمامی هیئت ها باید تلاش کنند تا با تلاش و همت بتوانیم به نتایج بسیار خوبی دست یابیم.وی با ذکر اینکه کمبود بودجه نباید دلیلی بر کم تحرکی باشد، اظهار کرد: باید تلاش های خود را بر دست یابی به نتایج چشمگیر معطوف کنیم.

سرپرست فدراسیون هندبال گفت: تمامی روسای هیئت های هندبال استان ها باید برای تیم سازی، استعدادیابی و مقام آوری برنامه ریزی داشته باشند تا بتوانند زمینه ها را برای جذب اسپانسرها فراهم کنند. روسای هیئت ها حتما از وجود پیشکسوتان نیز بهره ببرند.