آرشیو پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳، شماره ۴۱۰۹
فرهنگ و هنر
۵

همبازی شدن اصلانی و کرامتی در «عصریخبندان»

فیلمبرداری تازه ترین اثر سینمایی مصطفی کیایی با عنوان «عصر یخبندان» صبح روز گذشته با حضور دو بازیگر اصلی این فیلم، فرهاد اصلانی و مهتاب کرامتی به طور رسمی در تهران آغاز شد.

به گزارش ایسنا، این اولین باری است که فرهاد اصلانی و مهتاب کرامتی در اثری با یکدیگر همبازی می شوند. این دو همراه بابک بهشاد نخستین بازیگرانی بودند که در روز اول فیلمبرداری فیلم «عصر یخبندان» جلوی دوربین مهدی جعفری، مدیر فیلمبرداری این طرح سینمایی رفتند.

همه لوکیشن های اصلی این فیلم در شهر تهران خواهد بود و در روزهای بعدی فیلمبرداری بازیگران دیگر این طرح سینمایی همچون بهرام رادان، آنا نعمتی و محسن کیایی هم بازی خود را در تازه ترین فیلم مصطفی کیایی آغاز می کنند.

ژاله صامتی هم یکی دیگر از بازیگران این فیلم است که پس از «ضدگلوله» برای دومین بار با کیایی همکاری خواهد کرد.

سحر دولت شاهی، مینا ساداتی، علی میلانی، پوریا رحیمی سام، صدف طاهریان و علی کوچکی دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

با برنامه ریزی های انجام شده فیلمبرداری این فیلم تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت و نخستین اکران «عصر یخبندان» در سی و سومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

«عصر یخبندان» پس از فیلم های «بعدازظهر سگی سگی»، «ضدگلوله» و «خط ویژه»، جدیدترین فیلم مصطفی کیایی است و مضمونی اجتماعی دارد.

کیایی که عنوان نخستین فیلمش «بعدازظهر سگی سگی» را با اشاره ای طنزآمیز به فیلم مشهور «بعدازظهر سگی» ساخته سیدنی لومت انتخاب کرده بود، برای این فیلم به طور مستقیم از نام یک انیمیشن شناخته شده استفاده کرده است.