آرشیو شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳، شماره ۴۱۱۰
صفحه اول
۱

مدیر مسئول روزنامه جام جم: موفقیت این روزنامه حاصل تلاش تمامی همکاران از جمله بخش توزیع است

قدردانی شرکت توزیع روزنامه جام جم از کیوسک داران

طی مراسمی با حضور مدیرمسئول روزنامه جام جم و مدیران شرکت پیام رسان جام جم از فروشندگان برتر روزنامه جام جم قدردانی شد.

به گزارش جام جم، به منظور قدردانی از تلاش همکاران در زمینه توزیع روزنامه جام جم از کسانی که بیشترین سهم را در چرخه توزیع داشتند، از سوی مدیران شرکت پیام رسان جام جم قدردانی شد. در این مراسم از هادی شیرخانلو برگزیده اول که در خیابان 15 خرداد روبه روی بازار تهران فعالیت می کند با پنج سکه طلا، اعرابی نفر دوم در منطقه قلهک با سه سکه و بهزاد دولتی سومین برگزیده در شهرک محلاتی نیز با دو سکه طلاقدردانی شد.

بنابر این گزارش، بیژن مقدم، مدیرمسئول روزنامه جام جم در این مراسم با اشاره به نقش و جایگاه روزنامه در عرصه اطلاع رسانی عنوان کرد، موفقیت این روزنامه مرهون تلاش تمامی همکاران از تحریریه تا بخش های مختلف و از جمله توزیع است. وی اضافه کرد: روزنامه جام جم با برنامه ریزی هدفمند سعی در ارتقای کیفی دارد و تلاش تمامی همکاران را در این زمینه ارج می نهیم.

در ادامه این مراسم آقاجانی، مدیرعامل شرکت «پیام رسان جام جم» نیز از نحوه تهیه و توزیع روزنامه و ویژه نامه های جام جم گزارشی ارائه و عنوان کرد: در این ارتباط تلاش همکاران دکه دار ستودنی است و ما بخوبی آنها را رصد می کنیم و با تعاملی که وجود دارد این روند برای کیفی سازی بهتر همچنان رو به گسترش است. خاطرنشان می شود، در ادامه این مراسم سعیدی، رئیس هیات مدیره شرکت پیام رسان جام جم نیز عنوان کرد: قدردانی از تلاش همکاران توزیع را یک وظیفه می دانیم و به همین دلیل در پایان سال علاوه بر جوایز اهدایی به سه برگزیده توزیع، یک کمک هزینه سفر به حج عمره و پنج سفر به مشهد مقدس به همکاران فعال در زمینه توزیع اهدا خواهد شد.