آرشیو شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳، شماره ۴۱۱۰
ورزش
۱۸

بایرن مونیخ و دورتموند، امشب در حساس ترین بازی بوندس لیگا به مصاف هم می روند

آلیانس آره نا و یک دنیا هیجان

در حساس ترین دیدار هفته دهم بوندسلیگای آلمان امشب بایرن مونیخ در آلیانس آره نای مونیخ، میزبان بروسیا دورتموند آلمان است؛ دیدار جذابی که علاقه مندان به فوتبال می توانند آن را از ساعت 21 به صورت زنده از شبکه سوم سیما تماشا کنند.

این دو تیم که در سال های اخیر به رقیب اصلی یکدیگر تبدیل شده اند، در شرایطی کاملامتفاوت در جدول رده بندی به سر می برند. بایرن مونیخ هم اکنون با 21 امتیاز صدرنشین است؛ این در حالی است که دورتموند بحران زده با هفت امتیاز در جایگاه پانزدهمی لیگ 18 تیم بوندسلیگاست.

روبن بازی می کند

در حالی که گفته می شد آرین روبن، ستاره هلندی بایرن مونیخ غایب بزرگ دیدار امشب است، نشریه کیکر آلمان اعلام کرد وی مقابل دورتموند بازی می کند.

ستاره هلندی تاکنون پنج مرتبه دروازه دورتموندی ها را در هشت رویارویی گشوده و سه پاس گل نیز داده که البته مهم ترین گلی که زد، به فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال گذشته مربوط می شود که قهرمانی بایرنی ها را رقم زد.

آماده باش پلیس مونیخ

گونتر زوس بریخ، رئیس اداره پلیس مونیخ اعلام کرد نیروهای تحت امرش در این شهر آماده حفظ امنیت به هنگام برگزاری جدال حساس تیم های بایرن و دورتموند هستند.این مقام از طریق شبکه های اجتماعی افزود: گروهی بالغ بر 400 نفر نیز مامور کنترل برخی تماشاگران تندمزاج دورتموند و بایرن در این نبرد هستند.

ستاره ها چه می گویند؟

فرانک ریبری، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ درباره تقابل تیمش با دورتموند در هفته دهم بوندسلیگا گفت: دیدار با دورتموند سخت ترین کار ما در بوندس لیگاست. صحبت کردن درباره تزلزل دورتموند در این فصل بی فایده است؛ زیرا این شرایط در دیدار پیش رو کاملابی تاثیر است. بایرن مونیخ تا این هفته بی شکست بوده و در دیدار با دورتموند نه تنها به شکست ناپذیری خود ادامه می دهد، بلکه یک بار دیگر در تمام این سال ها باز هم دورتموند را شکست می دهد.

همچنین مت هوملس، کاپیتان و ستاره دورتموند که گفته می شد به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست می دهد، گفت: بایرن مونیخ در آلیانس آره نا غیرقابل مهار به نظر می رسد. آنها مثل همیشه بازی می کنند؛ آن هم وقتی که ما یکی از بدترین روزهای خود را پشت سر می گذاریم.