آرشیو پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳، شماره ۵۷۹۱
شوک امروز
۱۳

ثروت افسانه ای باند افیونی

حسین خانی

:یک زوج جوان که با اقدامات زیرزمینی خود تعدادی از شهروندان بهشهری را به دام اعتیاد انداخته و ثروتی نجومی به جیب زده بودند، ردیابی و بازداشت شدند.\

این خلافکاران در حالی که قصد فروش یک محموله بزرگ موادمخدر را داشتند در دام ماموران مبارزه با موادمخدر بهشهر گرفتار شدند.

ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان «بهشهر» در جریان بازداشت این زوج جوان موفق شدند بیش از 11 کیلو موادمخدر از نوع تریاک و حشیش کشف کنند. سرهنگ «جعفری» فرمانده پلیس بهشهر گفت: ماموران پلیس بهشهر در پی کسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر تهیه و توزیع موادمخدر از سوی یک زوج جوان که در زمینه خرید و فروش موادمخدر در سطح حوزه استحفاظی فعالیت داشتند، به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی را آغاز کردند. وی افزود: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهمان و هماهنگی قضایی موفق شدند در یک اقدام غافلگیرانه متهمان را هنگام خرید و فروش موادمخدر در مخفیگاه خود دستگیر کنند. فرمانده پلیس بهشهر بیان داشت: ماموران بهشهر در بازرسی دقیق از مخفیگاه این متهمان 9کیلو و900گرم تریاک،یک کیلو حشیش و 500گرم سوخته تریاک را به همراه یک ترازوی دیجیتال توزین موادمخدر کشف کردند. با اعترافات این دو عامل فروش افیون یکی دیگر از همدستان آنها نیز شناسایی و بازداشت شد.