آرشیو پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳، شماره ۳۳۵۰
ورزش
۲۴

خط خبر

آخرین فرصت برای گودرزی

جلسه فراکسیون ورزش با وزیر ورزش و جوانان یکشنبه آینده برگزار می شود. وزیر ورزش باید در این جلسه پاسخگوی نتایج تیم های مختلف ورزشی در مجلس باشد و اگر پاسخ قانع کننده ای به نمایندگان مجلس ندهد، احتمالاطرح استیضاح او به صورت جدی تر دنبال می شود. مقداد نجف نژاد، رئیس فراکسیون ورزش مجلس در گفت وگو با «کاپ» این خبر را تایید کرد.

سوت دربی 79 به جهانبازی رسید

کمیته داوران فدراسیون فوتبال یدالله جهانبازی را به عنوان داور شهرآورد هفتاد و نهم پایتخت انتخاب کرد. او و صالحی گزینه های اصلی دربی امسال در غیاب فغانی بودند. به گزارش خبرگزاری فارس جهانبازی تا دو سال قبل یکی از داوران لیست الیت ایران بود، او اگرچه در حضور داورانی چون فغانی، ترکی، ممبینی و مظفری زاده مجالی برای سوت زدن در آسیا پیدا نمی کرد اما چند سالی داور پنجم لیست الیت ایران بوده است.

خلیلیان: آندو می خواهد به سپاهان بیاید

هنوز لیگ برتر به نیمه نرسیده بود که آندرانیک تیموریان با مسوولان باشگاه استقلال به مشکل خورد. گفته می شود دلیل این اختلاف هم چیزی نیست جز مطالبات هافبک استقلال. آندو پولش را می خواهد و شاید به همین دلیل مدام حرف از جدایی و البته پیشنهادهایش می زند. او با این حرف ها، به دنبال پول پرداخت نشده اش می گردد و این در حالی است که استقلال مشکل مالی دارد. به گزارش «ورزش سه» مهرزاد خلیلیان، مدیرعامل باشگاه سپاهان که با برنامه رادیویی «موج ورزش» صحبت می کرد از ابراز تمایل تیموریان برای حضور در سپاهان خبر داد.

تلاش برای قهرمانی نیم فصل

گروه ورزش: هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در حالی از امروز آغاز می شود که تراکتورسازی تبریز بخت زیادی برای ایستادن برصدر جدول در نیم فصل اول این رقابت ها دارد.

تراکتورسازی در آستانه قهرمانی نیم فصل به تهران می آید. حتی گرفتن یک امتیاز هم این تیم را با تفاضل گل خوبی که دارد به قهرمانی نیم فصل می رساند. اما سپاهان نیز منتظر لغزش تراکتورسازی است تا قهرمانی نیم فصل را به خود اختصاص دهد.

برنامه بازی های امروز و فردای لیگ برتر:

پنج شنبه 29 آبان 93

نفت مسجد سلیمانملوان ساعت 15

جمعه 30 آبان 93

سایپا سپاهان ساعت 15

پیکاناستقلال صنعتی ساعت 15

نفت تهرانتراکتورسازی ساعت 15

سایر بازی ها روز شنبه و یک شنبه برگزار خواهد شد.