آرشیو پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳، شماره ۳۳۵۰
ورزش
۲۴

فوتبال خارجی

کاهش درآمد منچستریونایتد

درآمد باشگاه منچستریونایتد در سه ماه اول سال مالی جاری، به دنبال ناکامی در صعود به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، 10 درصد کاهش یافته است.به گزارش «ایرنا» درآمد سه ماه منتهی به 30 سپتامبر 88.7 میلیون پوند بوده است که 9/9 درصد کاهش نشان می دهد. با این حال این کاهش درآمد می توانست از این هم بیشتر باشد. منچستریونایتد همچنان قدرتمندترین نشان تجاری را دارد.

مصدومیت مولر و دردسرهای پپ

دردسرهای سرمربی باواریایی ها با اضافه شدن یک بازیکن دیگر به فهرست بازیکنان مصدوم بایرن مونیخ بیشتر شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم پس از مصدومیت مانوئل نویر، ژروم بواتنگ و همچنین فیلیپ لام که روز سه شنبه دچار شکستگی قوزک پا شد و برای سه ماه خانه نشین خواهد بود، حالارسانه های اروپایی از احتمال خانه نشینی توماس مولر به علت آسیب دیدگی کمرخبر می دهند.

پرداخت 6/1 میلیونی فیفا به رئال

بعد ازمصدومیتی که در جریان بازی دو تیم کرواسی و ایتالیا گریبانگیر لوکا مودریچ شد، فیفا مجبور به پرداخت 6/1 میلیون یورو غرامت به باشگاه رئال مادرید شده است. به گزارش «مرجع خبری رئال مادرید» و بنا به گزارش AS، با احتساب اینکه مودریچ سالانه دستمزد خالص 4 میلیون یورویی دریافت می کند و با در نظر گرفتن اینکه حداقل 3 ماه دور از میادین خواهد بود، به طور تقریبی محاسبه شده است که رئال مادرید 6/1میلیون یورو غرامت دریافت خواهد کرد.

یوآخیم لو: به آرزویم رسیدم

گل دقایق پایانی تونی کروس، هافبک رئال مادرید سبب شد بازی دوستانه آلمان برابر اسپانیا به سود ژرمن ها به پایان برسد. به گزارش «ورزش سه» یوآخیم لو پس از این بازی گفت: «آرزویی جز این برای آخرین بازی مان در سال 2014 نداشتم. زمین چمن این مسابقه و بارش باران شرایط را برای ما بسیار سخت کرده بود. از بازی سازی و کار تاکتیکی شاگردانم راضی بودم.»