آرشیو یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳، شماره ۳۱۱۴
سیاسی
۲

سر خط خبرها

ایسنا/ عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور با بیان اینکه مساله اسیدپاشی دغدغه رییس جمهور و سران قواست و ما مصمم هستیم که این قضیه را به نتیجه برسانیم گفت: در حال حاضر نتایج جدیدی نداریم اما به سرنخ هایی رسیده ایم که از سوی دستگاه های امنیتی گزارش شده و فعلانمی توانیم اعلام کنیم.

میزان/ محمود علیزاده طباطبایی وکیل مهدی هاشمی با اشاره به اینکه دادگاه وی در روز شنبه اول آذرماه برگزار نشد، و فقط مهدی هاشمی برای مطالعه پرونده در دادگاه حضور پیدا کرد گفت: از روند بررسی این پرونده رضایت دارم.

ایرنا/ حجت الاسلام ابراهیم رییسی دادستان کل کشور گفت: ضمن اینکه اسید پاشی عمل محکومی است و باید مورد پیگیری قرار گیرد اما دشمنان سوار این موج شده اند تا کشور را ناامن جلوه دهند.

مهر/ سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی آرامش، آسایش و پایداری امروز را مدیون ایثار و ازخودگذشتگی بسیجیانی است که مفسر واقعی واژه ایثار بوده اند.

تسنیم/ عوض حیدر پور عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اصولگرایان نیز از تیم مذاکره کننده هسته یی حمایت می کنند و امیدوارند که توافق مناسب هسته یی رخ دهد: اگر نگرانی و انتقادی هم هست به امریکا و دشمنان انقلاب اسلامی است نه فرزندان انقلاب اسلامی.