آرشیو یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳، شماره ۲۱۶۹
حوادث
۱۲

پنج قاره

اثبات بی گناهی پس از 39سال

واحدمرکزی خبر: زندانی آمریکایی پس از 39سال با اثبات بی گناهی اش آزاد شد. «ریکی جکسون»، زندانی 57ساله آمریکایی، پس از سپری کردن 39سال حبس در زندان کلیولند ایالت اوهایو به دلیل بی گناهی آزاد شد. ریکی جکسون در سال1975 دستگیر شد و به استناد شهادت دروغ یک کودک به زندان افتاد. پسربچه ای در آن زمان شهادت داد ریکی جکسون را در حال ارتکاب قتل دیده است. این پسربچه پس از بزرگ شدن اعلام کرد دروغ گفته است.

زن باردار در میان قربانیان تیراندازی در آمریکا

آسوشیتدپرس: چهارنفر بر اثر تیراندازی در ایالت اوهایوی آمریکا جان باختند. یک زن حامله و سه نفر دیگر روز جمعه در حادثه تیراندازی در منزلی مسکونی در شهر «کلیولند» کشته شدند. قربانیان دومرد و دوزن هستند که یکی از این دوزن باردار بود. همچنین در این تیراندازی ها دختربچه ای 10ساله نیز مجروح شد. مقامات کلیولند در حال تحقیق درباره علت این حادثه هستند. تاکنون هیچ فرد مظنونی نیز بازداشت نشده است.

آتش سوزی مرموز

خبرآنلاین: چندخودرو گرانقیمت به طرزی مشکوک در آتش سوختند. پلیس مسکو گزارش داد، روز جمعه در جریان این آتش سوزی مرموز، 12خودرو لوکس که مالک همه آنها یک نفر بود، از بین رفت. آتش سوزی حدود ساعت شش بامداد رخ داد و در بین خودروهای سوخته شده، رولزرویس، بنتلی و مرسدس نیز وجود داشت. پلیس هنوز عمدی بودن این حریق را تایید نکرده اما گروهی سرگرم تحقیق در این زمینه هستند.