آرشیو سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳، شماره ۳۱۱۶
سیاسی
۲

سر خط خبرها

فارس/ حسین فریدون، دستیار ارشد رییس جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شما برای انتقال برخی مطالب به مذاکره کنندگان به وین سفر کرده اید یا خیر گفت: خیر، من به وین نرفته ام. وی اظهار داشت: همه اینها ساخته و پرداخته خبرنگارهاست.

ایرنا/ اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور با اشاره به تخلفات صورت گرفته در برخی شعب بانکی و موسسات مالی و اعتباری، ضرورت آسیب شناسی و بررسی عوامل بروز اینگونه تخلفات را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای اینکه شاهد تکرار تخلفات نباشیم، لازم است زمینه ها و عواملی که بستر را برای سوءاستفاده گران فراهم کرده از بین ببریم و فضا را برای فعالیت متخلفان تنگ کنیم.

فارس/ مراسم ترحیم مادر شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی با حضور جمعی از مقامات لشکری و کشوری برگزار شد. حجت الاسلام شهیدی، محلاتی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهور، امیر شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی، دریادار محتاج رییس بنیاد تعاون ارتش و جمعی از مسوولان لشکری و کشوری در این مراسم حضور داشتند.

ایرنا/ حجت الاسلام والمسلمین «علی سعیدی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مذاکرات جاری در وین، دقیقه 90 را سپری می کند، تصریح کرد: تیم مذاکره کننده هسته یی اصول راهبردی تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب را رعایت کرده است.

آریا/ حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری با علی بن الفطیس امری رییس دستگاه قضایی قطر در محل وزارت دادگستری دیدار و گفت وگو کرد. مصطفی پورمحمدی در این دیدار گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران از سطح این روابط استقبال زیادی کرده و تلاش می کند این روابط شکل عملی تری به خود بگیرد.