آرشیو سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳، شماره ۸۲۵۵
ورزش
۱۱

خبر

عسکری: داور پنالتی پرسپولیس را ندید

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: بازی تیمهای استقلال و پرسپولیس یکی از کم اشتباه ترین قضاوت های دربی درچند سال اخیر بود.وی ادامه داد: آخرین صحنه مورد بحث دراین دیداردرحمله تیم پرسپولیس اتفاق افتاد که مدافع تیم استقلال در داخل محوطه جریمه مرتکب خطا روی طارمی بازیکن تیم پرسپولیس شد که داور دستور به ادامه بازی داد، در صورتی که داور باید به سود تیم پرسپولیس اعلام پنالتی می کرد و به بازیکن استقلال هم کارت زرد نشان می داد.

طارمی: من تعویض طلایی دربی بودم!

مهاجم تیم پرسپولیس گفت: با اینکه اولین دربی را تجربه کردم اما از شرایط حاکم برآن خوشم آمد و خیلی دوست داشتم که گلزنی دردربی را تجربه کنم.مهدی طارمی گفت: اینکه من تعویض طلایی بودم یا نه را مردم و کارشناسان باید بگویند اما از وقتی که آمدم شرایط هجومی تیم بهتر شد وچند موقعیت به دست آوردیم و این هم به دلیل تدابیر درخشان بود چون به من گفت که به نوک حمله بروم و عالیشاه در سمت چپ بازی کند و نوروزی سمت راست برود و ما با سه مهاجم بازی کردیم.

تسلیت بلاتربه خانواده مظلومی

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال درگذشت غلامحسین مظلومی را تسلیت گفت.سپ بلاترافزود:من از طرف فیفا و خانواده جهانی فوتبال، از صمیم قلب به فدراسیون فوتبال ایران و به خانواده غلامحسین مظلومی تسلیت می گویم.

صادقیان: رفتنم به استقلال کذب است

پیام صادقیان بازیکن تیم پرسپولیس گفت: مذاکره ام با استقلال ورفتن به این تیم کذب است ودرایران فقط در پرسپولیس بازی می کنم.