آرشیو سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳، شماره ۳۳۵۴
بازار دیجیتال
۲۵

گردش مجازی در تهران

دنیای اقتصاد: یکی از سرویس های جالب گوگل، Google Streetview است سرویسی که در آن کاربران بدون هیچ محدودیتی می توانند در مکان های مختلف کشورهای دنیا به گشت و گذار بپردازند. اما این قابلیت به دلیل محدودیت های جغرافیایی برای کاربران ایرانی غیرقابل استفاده است. همین محدودیت باعث شده اپلیکیشن سازان ایرانی دست به ابتکاری زده و یک اپ با خصوصیاتی شبیه به گوگل استریت ویو طراحی کنند. البته به کمک این اپ تنها می توانید به تهران گردی بپردازید.

این اپلیکیشن «شهرنمای تهران» نام دارد. با نصب این اپ روی گوشی خود می توانید به راحتی نقشه اپ را باز کنید و به هر نقطه ای از شهر که خواستید بروید یا آن را تماشا کنید. همچنین می توانید در این نقشه به جست وجو بپردازید و مکان مورد نظر خود را پیدا کنید. یکی از ویژگی های جالب این اپ کیفیت بالای تصویر تهیه شده در آن است. اما اگر می خواهید به تصاویر

با کیفیت تری از نوع HD دسترسی داشته باشید می توانید از نسخه ویژه و پولی اپ استفاده کنید. تمامی عکس های قرار گرفته در این اپ به صورت رایگان در دسترس هستند و در صورت اتصال به اینترنت، هر کجای نقشه را که لمس کنید و نگه دارید به شما نمایش داده می شود.

یکی دیگر از امکانات اصلی اپلیکیشن شهرنمای تهران امکان ذخیره سازی تصاویر در داخل دستگاه اندرویدی شما است. شهرنمای تهران به شما این امکان را می دهد که از نقشه های آفلاین متعددی که با کیفیت و جزئیات متفاوت تهیه شده، استفاده کنید. اپلیکیشن «شهرنمای تهران» از طریق سایت کافه بازار در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته است.