آرشیو سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۲۹
اخبار کشور
۱۰

خارج از دستور

مجلس هفته آینده تعطیل نیست!

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: نمایندگان 5 هفته متوالی جلسات علنی خواهند داشت و هفته آینده به حوزه های انتخابیه نخواهند رفت.

ضرغام صادقی نماینده مردم شیراز در گفت وگو با فارس با اشاره به جلسه دیروز هیئت رئیسه مجلس گفت: در این جلسه مقرر شد تا مجلس به جای سه هفته 5 هفته متوالی جلسات علنی داشته باشد تا کار بررسی طرح تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در مجلس به پایان برسد.

وی افزود: طبق برنامه نمایندگان پس از سه هفته کار در صحن و کمیسیون ها یک هفته سرکشی به حوزه های انتخابیه را در برنامه کاری خود دارند و براین اساس هفته آینده نمایندگان باید به حوزه های انتخابیه می رفتند اما با تصویب هیئت رئیسه جلسات علنی مجلس در دو هفته آینده نیز برگزار خواهد شد.

تبریک موفقیت کاروان ورزشی در رقابت های آسیایی ساحلی

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی موفقیت کاروان ورزشی ایران در چهارمین دوره رقابت های آسیایی ساحلی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: موفقیت کاروان ورزشی کشورمان در چهارمین دوره رقابت های آسیایی ساحلی را که با کسب مقام چهارم در رده بندی کلی به دست آمد به ملت شریف ایران، ورزشکاران، مربیان و کادر فنی و سرپرستان و همچنین خانواده های آنها تبریک و تهنیت عرض می کنم.

نشست مشترک فراکسیون های اصولگرایان و رهروان با فرهادی

اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان از برگزاری نشست مشترک فراکسیون متبوعش با فراکسیون اصولگرایان برای بررسی کارنامه وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

به گفته وی نشست مشترک فراکسیون های اصولگرایان و اصولگرایان رهروان ولایت ساعت 7 صبح فردا در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد و قرار است در آن کارنامه و سوابق وزیر پیشنهادی علوم بررسی شود.