آرشیو پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۳۱
ورزشی
۹

اخبار کوتاه از فوتبال

زمان نقل و انتقالات نیم فصل

مصطفی شهبازی مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ با اعلام اینکه نقل و انتقالات نیم فصل لیگ چهاردهم از تاریخ دهم آذر ماه آغاز شده و تا هفتم دی ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: این فرصت به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.

7 بازیکن جدید در ملوان

مدیررسانه ای ملوان از جذب 7 بازیکن جدید برای تیم ملوان سخن گفت. این 7 بازیکن پس از بازی هفته هفدهم و در آغاز تعطیلات نیم فصل لیگ بطور کامل به رسانه ها معرفی می شوند.

مرفاوی در راه پیکان

صمد مرفاوی و ساکت الهامی با حضور در هیات فوتبال قم قراردادشان با صبا را فسخ کردند. گویا مشکلات مالی دلیل جدایی مرفاوی از باشگاه صبا بوده است. از باشگاه پیکان به عنوان مقصد آینده سرمربی سابق صبا نام برده می شود. شیعی سرپرست باشگاه پیکان نیز تایید کرده این باشگاه از مرفاوی برای حضور در پیکان برنامه گرفته است.

نبی: 7 دی با فلسطین بازی می کنیم

نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: هنوز هیچ بازی تدارکاتی با حریفان ملی یا باشگاهی در اردوی آفریقای جنوبی قطعی نشده و با تیم فلسطین هم 7 دی در تهران بازی می کنیم.

بازیکن نفت مسجد سلیمان به استقلال پیوست

میلاد سلیمان فلاح مهاجم فصل گذشته صبای قم که نیم فصل اول لیگ چهاردهم را در تیم نفت مسجدسلیمان سپری کرده بود، با عقد قراردادی به استقلال پیوست تا در نیم فصل دوم رقابت های امسال با پیراهن این تیم به میدان برود.