آرشیو شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۴۹
ورزشی - اخبار کشور
۹

اخبار ورزش جهان

*رئالی ها که اواخر بهار موفق شدند مقام نخست لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند، امشب در ورزشگاه استاد دو مراکش در فینال جام باشگاه های جهان مقابل سن لورنزو آرژانتین قرار خواهند گرفت تا با قهرمانی در این مسابقات، وارد تعطیلات کریسمس و آغاز سال نو میلادی شوند.

*پرونده میزبانی جام جهانی 2018 و جام جهانی 2022 همچنان در جریان است و ظاهرا نمی خواهد بسته شود. مایکل گارسیا رئیس کمیته اخلاق فیفا که مدعی بود روسیه و قطر برای میزبانی جام جهانی تخلف کردند پس از اینکه حمایت بلاتر را از این دو کشور دید استعفا کرد. همچنین بازرس کمیته اخلاق فیفا در بیانیه ای اعلام کرد: همان طور که به صورت عمومی نیز منتشر شد، اتهامات زیادی درباره کسب میزبانی جام جهانی 2018 و 2022 مطرح و به کمیته اخلاق فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا گزارش داده شد. ما قصد داریم که یک بررسی جامع در مورد این انتقادات انجام دهیم. این کمیته همچنین قرار است دو ماه دیگر نتایج بررسی های خود از اتهامات درباره پذیرفتن پورسانت از سوی اعضای فیفا را اعلام کند.

*با نزدیک شدن به شروع سال جدید میلادی، بازیکنان باشگاه آرسنال با خریدن هدایایی به جمع کودکان بستری شده در دو بیمارستان در لندن رفتند و این هدایا را بین آنها تقسیم کردند و سال جدید را به آنها تبریک گفتند.