آرشیو شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳، شماره ۵۸۲۱
فرهنگ و هنر
۲۳
دریچه

تکذیب سه استعفا

از سوی مسافر آستانه، عزیزی و عسگرپور صورت گرفت

در حالی که برخی رسانه ها از استعفای حسین مسافرآستانه از مدیرعاملی موسسه رسانه های تصویری، محمود عزیزی و محمدمهدی عسگرپور از هیات امنای فارابی خبر دادند، هر سه نفر اعلام کردند استعفا نداده اند. به گزارش مهر، در پی تغییرات ساختاری در برخی موسسات و بنیادهای زیرمجموعه سازمان سینمایی و رفتن چند مدیر از این سازمان به رسانه ملی برخی رسانه ها آغاز به گمانه زنی درباره قهر و آشتی ها بین مدیران سینمایی کردند. همچنین برخی رسانه ها از استعفای برخی افراد از سر دلخوری از تغییرات در ساختار بنیاد سینمایی فارابی و موسسه رسانه های تصویری خبر دادند.

مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری در این زمینه گفت: در حال حاضر مدیرعامل این موسسه هستم و استعفایی ندادم. حسین مسافر آستانه افزود: تغییرات ساختاری مورد نظر در این موسسه در جلساتی با حضور هیات امنا و کارشناسان بررسی خواهد شد. وی تاکید کرد: تغییرات ساختاری در موسسه رسانه های تصویری در نهایت پس از بررسی نظرات کارشناسانه، در هیات امنای موسسه مطرح و درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.

مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری گفت: بعد از طی شدن این مراحل در نهایت تصمیماتی اتخاذ خواهد شد اما قطعا به حضور در موسسه رسانه های تصویری تمایل دارم و هیچ استعفایی نداده ام. همچنین محمود عزیری عضو هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی نیز گفت که از هیات امنای این نهاد سینمایی استعفا نداده و در حال حاضر در هیات مدیره بنیاد سینمایی فارابی عضو است.

وی تاکید کرد: در جلسه ای با حضور همه اعضای هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی و دکتر ایوبی رئیس سازمان سینمایی درباره تغییرات این بنیاد صحبت خواهیم کرد و اما محمدمهدی عسگرپور دیگر عضو هیات مدیره فارابی نیز خبر استعفایش از این هیات را تکذیب کرد.

حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی چند روز پیش در گفت و گو با مهر از تغییرات در ساختار بنیاد سینمایی فارابی و تغییر مدیریت آن خبر داد که وی اساس این تغییرات را در راستای سیاست کوچک سازی و چابک سازی این سازمان دانسته بود. با رفتن محمدرضا جعفری جلوه از فارابی به رسانه ملی، هم اکنون رمضانعلی حیدری خلیلی سرپرستی بنیاد سینمایی فارابی را برعهده دارد.