آرشیو پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳، شماره ۵۸۲۴
زندگی
۱۴

انساندوستی 3 ستاره فوتبال

گروه زندگی: سه ستاره معروف تیم فوتبال منچستر یونایتد چند روز مانده به کریسمس به ملاقات کودکان بستری شده در بیمارستان سلطنتی لندن رفتند.

در حالی که تا چند روز دیگر سال نو میلادی آغاز می شود، سه ستاره منچستر یونایتد (آنخل دی ماریا، رابین فان پرسی و خوان ماتا) به ملاقات کودکان بیمار بستری شده در بیمارستان رویال رفتند. کودکان بیمار با دیدن بازیکنان مورد علاقه شان بسیار خوشحال شدند و با آنها عکس یادگاری گرفتند. بازیکنان منچستر یونایتد در این ملاقات هدایایی را به کودکان بیمار دادند و از آنها خواستند تا با بیماری شان مبارزه کرده و آن را شکست دهند. به گفته پزشکان این بیمارستان حضور بازیکنان محبوب منچستر باعث بالارفتن روحیه کودکان بستری در این بیمارستان شد و بسیاری از آنها تصمیم گرفتند تا پس از بهبودی برای تشویق تیم فوتبال شهر منچستر در ورزشگاه اولترافورد حضور پیدا کنند.

خوان ماتا مهاجم ارزشمند تیم شیاطین سرخ در پایان این ملاقات گفت: وقتی می بینم می توانم لبخندی بر لبان کودکان بنشانم، خود را خوشحال ترین انسان روی زمین حس می کنم من این لذت را در اینجا احساس کردم و آرزو می کنم این کودکان کریسمس خوبی داشته باشند. امیدوارم اسباب بازی هایی که به آنها داده ایم، باعث لبخند شان شود.

این اقدام ارزشمند توسط منچستری ها در شرایطی صورت گرفت که چند روز پیش هم بازیکنان تیم فوتبال آرسنال به عیادت کودکان بستری شده در بیمارستانی در لندن رفته بودند. پیش از این هم بازیکنانی نظیر مارکوس روخو، دخه آ، فیل جونز و آندره هررا و دیگر بازیکنان منچستر هم با هدایایی به ملاقات کودکان سرطانی و بیمار رفته بودند.