آرشیو پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳، شماره ۵۸۲۴
فن آوری
۱۹

خبر

بسته های اینترنتی دردسرساز شد

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: افزایش قبض های تلفن همراه فقط مربوط به مشترکانی است که از بسته های هوشمند اینترنت استفاده کرده اند.

به گزارش ایران، غلامرضا داداش زاده افزود: به دلیل ارتقای سیستم خدمات مشتریان و صورت حساب گیری اپراتور همراه اول در ابتدای آبان ماه در پذیرش یا عدم پذیرش درخواست های تمدید یا فعال سازی بسته های هوشمند اینترنت برخی از مشترکان دائمی، اختلال ایجاد شده و هزینه اینترنت با نرخ آزاد برای آنها محاسبه شده است.

وی درباره نحوه رفع این مشکل از سوی مشترکان اظهار کرد: آن دسته از مشترکینی که در بازه زمانی دو ماه گذشته از بسته های اینترنت هوشمند استفاده کرده اند اما هزینه استفاده از اینترنت آزاد برای آنها درج شده می توانند برای بررسی و رفع مشکل خود با مرکز 9990 تماس گرفته یا به مراکز امور مشترکین همراه اول مراجعه کنند. ‎

این در حالی است که برخی از مشترکین همراه اول در تماس با مرکز 9990 و بعد از گذشت دقایق طولانی از برقراری تماس که هزینه های هنگفتی را در قالب طرح ارزش افزوده بر مشترکین تحمیل می کند، در نهایت با این پاسخ روبه رو شدند که باید قبوض خود را پرداخت کنند.

راهکارهای هوشمند تجاری برای آی پد عرضه شد

شرکت مایکروسافت از عرضه راهکارهای هوشمند تجاری خود برای نصب روی تبلت آی پد خبر داد.

به گزارش همکاران سیستم، شرکت مایکروسافت اخیرا مجموعه ای از قابلیت های جدیدی را که به راهکار هوشمندی تجاری Power BI خود افزوده، به صورت پیش نمایش عرضه کرده است. یکی از این قابلیت ها نیز سازگاری با آی پد اپل است. مایکروسافت اعلام کرده است نسخه ای از این راهکار هم اکنون در اپ استور اپل در دسترس کاربران آی پد قرار دارد و از وب سایت Power BI نیز قابل دانلود است.

راهکارهای Power BI مجموعه ای از ابزارهای هوشمند تجاری است که مایکروسافت آنها را برای مدیریت، تصویرسازی و تعامل با داده ها روانه بازار کرده است. مدیران این شرکت اعلام کرده اند مایکروسافت در حال طراحی و عرضه موج جدیدی از اپ های همراه برای راهکارهای هوشمندی تجاری Power BI است که روی آی پد، آیفون و تبلت های ویندوزی قابل نصب خواهد بود. نسخه ای که مایکروسافت هم اکنون برای نصب روی آی پد عرضه کرده است، نخستین اپ از این مجموعه است.