آرشیو پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳، شماره ۵۸۲۴
ورزشی
۲۲

ملی پوشان در بازگشت از ژوهانسبورگ چه گفتند؟

تیم ملی فوتبال ایران که برای برگزاری اردویی 10 روزه به آفریقای جنوبی سفر کرده بود، صبح دیروز(چهارشنبه) به تهران بازگشت. ملی پوشان فوتبال ایران که یکشنبه 23 آذرماه برای تشکیل اردوی برون مرزی خود راهی شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی شده بودند، صبح دیروز با پرواز 35: 9 دبی از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد تهران شدند. کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال همراه ملی پوشان نبود و روز جمعه به تهران می آید. تیم ملی فوتبال با 23 بازیکن در اردوی ژوهانسبورگ شرکت کرده بود و در مدت اقامت 10 روزه خود سه دیدار تدارکاتی با تیم های کایزری چیف، اورلاندو پیراتس و پلاتینیوم استارز برگزار کرد که در هر سه مسابقه به پیروزی رسید.

تمامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اردوی فوق را مفید دانسته و امیدوارند برگزاری تمرینات فشرده و طاقت فرسا در این اردو، موجبات موفقیت در جام ملت های آسیا را فراهم کند. تیموریان، هافبک باتجربه تیم ملی گفت: اردوی بسیار خوبی داشتیم و بازی های تدارکاتی مفیدی انجام دادیم. بازیهای روان از تیم ملی باعث افزایش روحیه نفرات شد و خوشبختانه به هماهنگی فنی بیشتری دست یافتیم. در دیدارهای تدارکاتی اکثر بازیکنان به میدان رفتند و تلاش کادر فنی نیز این بود تا همه چیز را تحت نظر داشته باشد.

محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تنها انجام تمرینات کافی نیست و بازی های خوبی که در اردوی آفریقا داشتیم به ما کمک زیادی برای رسیدن به شرایط ایده آل داشت. یقین دارم کی روش بهترین ها را انتخاب خواهد کرد تا تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا به قهرمانی دست یابد.

رضاییان، مدافع جوان تیم فوتبال راه آهن تهران اظهار داشت: اگر از فهرست نهایی تیم ملی خط بخورم برای موفقیت تیم کشورم در جام ملت های آسیا دعا خواهم کرد. در اردوی آفریقای جنوبی همه چیز خوب بود و بازیکنان جوانی که نخستین بار دعوت شده بودند به هماهنگی مناسبی دست یافتند. محمدرضا خانزاده مدافع حاضر در اردوی تازه پایان یافته تیم ملی فوتبال ایران در ژوهانسبورگ در بازگشت به تهران متذکر شد که برنامه های تدارکاتی ایران در قیاس با رقبا ضعیف تر است و حتی نتایج آنالیز روی حریفان همگروه ایران به اطلاع آنها رسانده نشده است.