آرشیو پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳، شماره ۴۱۵۲
صفحه اول
۱

برنامه جذب 5000 نیروی جدید در وزارت راه و شهرسازی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی گفت: در طول پنج سال آینده حدود 5000 نیروی جدید و 1400 راهدار در وزارتخانه جذب خواهند شد.

به گزارش مهر، سیدسعید سیدعلایی دیروز در حاشیه معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درخصوص جذب نیرو با توجه به خروجی برنامه چهارم و پنجم با هماهنگی معاونت توسعه مدیریت ریاست جمهور درخواست 5000 سهمیه برای استخدام نیرو در وزارتخانه داده ایم که تا پایان برنامه پنجم محقق شود که در این راستا برای تقویت راهدارخانه ها نیز جذب 1400 راهدار جدید در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: برای آموزش نیروهای جوان در بدنه وزارتخانه نیز توافق نامه ای با سازمان راهداری و مرکز تحقیقات راه و شهرسازی امضا شده تا آموزش راهداران در سراسر کشور با جدیت دنبال شود که این کار در مرکز تحقیقات تهران و لوشان پیگیری خواهد شد. وی درخصوص کوچک سازی و چابک سازی وزارتخانه هم یادآورشد: کوچک سازی دستگاه های اجرایی نقشه راه دولت است که ما نیز در وزارتخانه برای اصلاح ساختار با جدیت ورود کرده ایم تا فعالیت وزارتخانه بهینه شود.

وی اضافه کرد: درصدد تعدیل نیرو نیستیم، بلکه با تعریف مشخص از مسئولیت ها و ساماندهی اساسی در وزارتخانه تلاش می کنیم به کارآمدی وزارتخانه و ادارات استان ها کمک کنیم که در این زمینه باید از توان همه نیروها بخوبی استفاده شود و از بدنه کارشناسان، متخصصان و مدیران سازمان ها هم بهره خواهیم گرفت.