آرشیو پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳، شماره ۴۱۵۲
حوادث
۱۹

اسیدپاشی دروغین روی زنان برای تفریح

پسر جوان که برای تفریح روی زنان آب معدنی می ریخت و به دروغ می گفت اسیدپاش است، با شکایت یکی از شاکیان دستگیر شد.

به گزارش جام جم، روزهای پایانی هفته گذشته دختر جوانی با حضور در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خراسان رضوی با طرح شکایتی راز اسیدپاشی های دروغین مرد جوان را فاش کرد.

او به ماموران گفت: روز حادثه زمانی که از خرید به خانه بازمی گشتم راننده یک خودروی پراید به تعقیب من پرداخت. به رفتارش اعتراض کردم که او توجهی نکرد و همچنان به مزاحمت هایش ادامه داد. از ترس این که به من آسیبی برساند، سوار خودرویی شدم و به سمت خانه ام حرکت کردم.

وی اضافه کرد: وقتی پیاده شدم، جوان مزاحم را مقابل در خانه مان دیدم. با مشاهده او وحشت کردم. مرد مزاحم گفت دیگر نمی توانم از دست او فرار کنم، روی من اسید می پاشد و برای همیشه خانه نشین می شوم. از دست او فرار کردم و به خانه ام رفتم. موضوع را با خانواده ام در میان گذاشته و تصمیم گرفتیم از او شکایت کنیم.

با تشکیل پرونده قضایی، ماموران برای دستگیری متهم فراری وارد عمل شدند و چند روز پیش خودروی متهم در حال تردد در یکی از محله های شهر شناسایی و متوقف شد.

وحید بیست و دو ساله در بازجویی ها گفت: در شهر دیگری زندگی می کنم و برای تفریح چند هفته ای است که به شهرستان مشهد آمده ام. در جریان همین سفر تصمیم گرفتم در نقش یک اسیدپاش ظاهر شوم و زنان را با پاشیدن آب معدنی بترسانم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در این باره به جام جم گفت: با صدور قرار قانونی برای متهم، او روانه زندان شد. سردار بهمن امیری مقدم با هشدار به افرادی که درصدد قانون شکنی و ایجاد ناهنجاری های اجتماعی هستند، گفت: این مجرمان بدانند که پلیس و دستگاه قضایی قاطعانه با آنها برخورد می کند و مجازات سختی در انتظار آنهاست.