آرشیو پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳، شماره ۴۱۵۲
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

شبکه یک، کیش و پات را نمایش می دهد

فیلم های کیش و پات، فردا روز دیگری است و روشنای حقیقی به سفارش گروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک برای پخش از این شبکه آماده می شود.

به گزارش جام جم، فیلم کیش و پات به نویسندگی و کارگردانی کاظم راست گفتار، تهیه کنندگی عباس اکبری و با حضور بازیگرانی چون فرهاد آئیش، نیما فلاح، متین گودرزوند، جمشید فروزانی، نادر شهسواری و قاسم بی طرف پخش می شود.

این فیلم روایتگر زوج جوانی است که قرار گذاشتند 50 سال زندگی مشترک شان را با خوشبختی پشت سر بگذارند، اما به محض این که ازدوج می کنند، بعد از شش روز کارشان به جدایی می کشد. با این حال به توصیه یک دکتر، آنها ابتدا تصمیم می گیرند برای سفر ماه عسل به شیراز بروند تا این که در سفر اتفاقی برایشان رخ می دهد که... لوکیشن های این فیلم در شیراز بود و آماده پخش از شبکه یک است.

برخی از عوامل کیش و پات عبارتند از: مدیر تصویربرداری هاشم عطار، مدیر تولید مهدی اکبری، طراح صحنه و لباس نیلوفر راست گفتار، صدابردار مسعود دادگری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز امیرحسین غفاری و مدیر تدارکات جمشید فروزانی.فیلم تلویزیونی فردا روز دیگری است به کارگردانی محمدرضا زهتابی و تهیه کنندگی علی سوادکوهی برای شبکه یک آماده می شود. در این فیلم کیکاوس یاکیده در نقش پزشک و الیزابت امینی در نقش همسر پزشک بازی می کنند. شهرام عبدلی، بهزاد رحیم خانی، صدرالدین حجازی و شایان یزدان شناس نیز دیگر بازیگران این فیلم هستند. داستان فیلم فردا روز دیگری است درباره پزشکی است که به دلیل آن که درگیر حرفه اش است، کمتر به خانواده اش توجه می کند و...

فیلم روشنای حقیقی هم به کارگردانی مجید سروینی و تهیه کنندگی مسعود فرخنده طینت برای شبکه یک آماده می شود. در این فیلم مهرداد ضیایی، شیوا ابراهیمی، حسن شمس و حسن رستمانی بازی می کنند و داستان کمال و رحیم، دو برادری است که سال هاست با هم اختلاف دارند، اما فرزندان آنها برای برگزاری یک مسابقه قرآنی، دوستی صمیمی با هم برقرار می کنند که همین دوستی باعث ماجراهای بین این دو برادر می شود.